Auteur Topic: Gizmo wordt gewiekt!!!  (gelezen 4252 keer)

kyra/destiny

• Gast
Re: Gizmo wordt gewiekt!!!
« Reactie #45 Gepost op: augustus 05, 2007, 08:13:15 am »
Toen ik hem vanmorgen uit de kooi nam wou hij zoals altijd zelf naar de speelboom vliegen (wat dus niet lukte)  Was eigenlijk best zielig maar ben blij dat ik het hem heb zien doen, weet nu zeker dat hij niet kan vliegen maar ook niet neerstort.  Zal wel effe wennen zijn voor hem maar ter compensatie krijgt hij nu een ganse tuin erbij waar hij lustig kan spelen zonder gevaar voor wegvliegen.

Het begint ook een echte kletskous te worden, hij kan uuuuuren zitten kwebbelen op zijn speelboom (volgens mij is het wel een papegaai met russische of chinese roots want je verstaat er geen woord van  :) ) en een kleine acrobaat is het zeker!

Zogauw ik de gelegenheid krijg probeer ik eens een filmpje te maken en dan kunnen jullie meegenieten

groetjes

Kyra

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #46 Gepost op: augustus 05, 2007, 09:44:14 am »
Goed hoor, je zult zien hoe heerlijk het is voor Gizmo om heerlijk vrij in de tuin te zijn!! :hart:

giggles

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: augustus 05, 2007, 13:29:51 pm »
In het begin lijkt het zielig voor de gaai. Vonden wij met Diva ook, want die had eerst ook vrij rond kunnen vliegen in een voiliere, maar als het besef er is dat ze niet kunnen vliegen en jij de gaai overal mee naartoe neemt, is het zielige er snel vanaf.
Goed dat je je hem nu echt hebt laten wieken, zodat hij lekker mee naar buiten kan.
En het is er prachtig weer voor  :thumsup:

(ik moet nu eerst de kooi van Lola gaan schoonmaken  :cry: )

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #48 Gepost op: augustus 05, 2007, 23:18:32 pm »
nu word het echt genieten rita

hebben jullie dit weekend niet veel buiten gezeten ?? ja toch en MET  gizmo,wat zal hij genoten hebben