Ik zie dat het weer een tijdje geleden is dat ik hier wat gemeld heb...
Tuvix en Kato zitten overdag dus een aparte kooi. 'S avond gaan ze bij elkaar in de kooi. En ik moet zeggen dat dit beter gaat. Ik hou het voorlopig ook zo eerst even.
Kato erg veranderd. Begint nu ook meer te brabbelen/kletsen en begint nieuwsgieriger te worden. Laatbloeier??

. En volgt Tuvix bijna overal. Prachtig om te zien. Vanavond bij het naar boven brengen van de gaaien heeft KAto Tuvix terecht gezet. Tuvix zat bij zijn etensbakje en daar wou hij nu net even heen.
Tuvix is sinds Bobby er is ietswat schrikkerig. Het is de laatste tijd wel iets minder geworden. wanneer Bobby met haar vleugels wappert (droogvliegen) dan wordt Tuvix zenuwachtig/schrikkerig. Kato wordt er niet warm of koud van.
Hebben jullie misschien een idee hoe ik dit kan oplossen??Ik negeer het gedrag van Tuvix.
Tuvix en Kato zijn ondanks dat Tuvix hem best wel vaak op zn donder geeft best wel onafscheidelijk. Wanneer ik met Tuvix de kamer uitloop dan begint Kato te roepen naar Tuvix. Dus als Tuvix zich nu gewoon niet als een eikel gedraagt dan komt het allemaal wel goed (denk ik).
Verder is Bobby nog steeds een heerlijke kroeldoos. Moet me echt inhouden anders doe ik het te vaak. Ze mag echt heel graag bij me zitten.
Foto's moeten jullie nog ff op wachten