Auteur Topic: Schreeuwen  (gelezen 3334 keer)

Offline Dilletantjes vader

• Pas uitgevlogen
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
    • www.vogel-online.nl
Re: Schreeuwen
« Reactie #30 Gepost op: februari 27, 2007, 18:58:16 pm »
Dag Linda,klopt helemaal,vaak gaat het samen met aan kettingen hangen of tekeer gaan tegen een stok of id,ze kunnen ws op dat moment niet uitstaan dat ze er even niet uit kunnen komen,(de woorden he)mijn kaapse jongen zijn nu ook aan het murmelen en keelklanken aan het uitgoien,ik verwacht binnenkort de eerste duidelijke woorden van ze.

noa

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: februari 27, 2007, 19:49:13 pm »
Weet even niet meer hoe oud noa is maar wij hebben hier net een schreeuw weekje achter de rug van Khiara en we hebben hier geen aandacht aangeschonken en toch bleef ze het doen maar nu lult ze de oren van je hoofd de kom maar opjes en kiekeboeen vliegen je om de oren. We hebben dit met Quinzy ook gehad was altijd rustig stil en al en ineens begon ie te schreeuwen en een weekje later lulde die ook de oren van je hoofd.

Volgens mij is het even een frustratie moment van ik wil wel praten maar ik kan het nog niet.

oow nou hopen dat het bij ons ook het geval is Noa is trouwens ong. 7 maanden oud, ze zegt alleen nog maar kiekeboe verder is het onduidelijk en nu ook schreeuwen.

Caiolinda

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: februari 27, 2007, 20:07:16 pm »
Dag Linda,klopt helemaal,vaak gaat het samen met aan kettingen hangen of tekeer gaan tegen een stok of id,ze kunnen ws op dat moment niet uitstaan dat ze er even niet uit kunnen komen,(de woorden he)mijn kaapse jongen zijn nu ook aan het murmelen en keelklanken aan het uitgoien,ik verwacht binnenkort de eerste duidelijke woorden van ze.

Ze heeft inderdaad van die momenten gehad Kees en nu ze door heeft hoe het allemaal moet schreeuwt ze ook niet meer.