Auteur Topic: Wat wordt tammer? Mannetje of een pop?  (gelezen 3909 keer)

Padrino

• Gast
Wat wordt tammer? Mannetje of een pop?
« Gepost op: november 04, 2005, 01:27:32 am »
Wat ik me dus afvroeg. Wat wordt er over het algemeen tammer? Een vrouwtje of een mannetje? Misschien dat vrouwtjes schuwer zijn en dus minder snel tam worden?

Cosch

• Gast
Re: Wat wordt tammer? Mannetje of een pop?
« Reactie #1 Gepost op: november 04, 2005, 08:40:36 am »
Maakt niets uit! Gaat erom hoe jij er mee om gaat!
 ;)

Gr Corina

Padrino

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: november 04, 2005, 11:36:13 am »
maar vrouwtjes hebben (hoe vergelijkbaar met mensen) geregeld stemmingswisselingen. Tenminste onze aga kon soms superlief zijn en aanhankelijk en soms een pain in the ass, of is dat erg individueel?

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #3 Gepost op: november 04, 2005, 12:00:58 pm »
Vrouwtjes zijn inderdaad vaak kattiger, hihi! Maar Sjakko van mij is toch ook h

Padrino

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: november 04, 2005, 12:16:15 pm »
haha ik denk dat het dan beter is om een mannetje te nemen, die zijn ALTIJD lief ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: november 04, 2005, 12:18:30 pm »
Ttttttssssssssssssss  ::)

Gr Corina

Padrino

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: november 04, 2005, 12:19:53 pm »
Ttttttssssssssssssss ::)

Gr Corina

Haha het is blijkbaar wel zo want ik hoor geen tegengeluiden ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: november 04, 2005, 14:05:49 pm »
Als je een makkelijke vogel wilt...moet je een pluche vogel kopen ;D
Man of vrouw maakt niet heel veel uit. Misschien iets, maar als t verschil zo groot was als jij nu zegt, dan was sexen overbodig, want kon je zo wel merken wat voor geslacht ze zijn :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #8 Gepost op: november 04, 2005, 14:22:28 pm »
Hahaha! Lachen hier!! Nee hoor meneertje, wat Tommy zegt is waar. Zo heel veel verschil is er niet! Een man kan net zo goed bijten enz. Alles gaat om de houding van de eigenaar en hoe je met je gaai omgaat!! ;)

amacera de pera

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: november 04, 2005, 16:38:40 pm »

ik heb dus twee vrouwtjes en de een is supper lief, lora maar het is ook een kattekop en de ander pedra af en toe wat humeurig maar veel rustiger dan lora  dus denk ik dat het inderdaad niets uit maakt 
gr Ann

amacera de pera

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: november 04, 2005, 16:39:02 pm »

ik heb dus twee vrouwtjes en de een is supper lief, lora maar het is ook een kattekop en de ander pedra af en toe wat humeurig maar veel rustiger dan lora  dus denk ik dat het inderdaad niets uit maakt 
gr Ann

Padrino

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: november 05, 2005, 01:47:49 am »
hahaha ik merk dat het feminisme de kop opsteekt  :P

coco

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: november 05, 2005, 03:19:16 am »
mmm coco is een mannetje maar als je praat over eigenzinnigheid?!tis 'soms?' zo'n krengetje dat (hoe goed je het ook bedoelt) zomaar ineens bijt om zijn ongenoegen te tonen en ja? hoe ga je daar mee om?(want sorry hoor maar die angst blijft auwwie  :-[)ik haal hem altijd tegen de avond van de kooi om te snoepen dan haal ik het blik met zonnepitten e.d. tevoorschijn en laat hem
ff snoepen maar als ik het blik te vroeg weghaal en het zint meneer niet dan... HAP kan ik er een in mijn wang of nog erger oor krijgen en zoals altijd zeg ik maar niets maar verplaats het "grijze gezag"weer naar zijn kooi (ik probeer altijd heel erg 8) te blijven maar??)we hebben er trouwens weer een nieuwe routine bijgevoegt vrijen elke avond voordat de deken over zijn kooi gaat vrij ik altijd even met coco en hij (en ik) vind het heerljk (kom ik iets te kort?? :CENS  ;D haha) maar hij wenst dit repertoir uit te breiden naar s'morgens en daar heeft die dan pech mee  gehad want dan heb ik geen tijd  (dat koppie dan he das onbeschrijflij.zieligggggggggg) maar goed kan hem niet in alles zijn zin geven

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #13 Gepost op: november 05, 2005, 09:07:49 am »
Lijkt me niet nee.. ;)

Padrino

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: november 05, 2005, 16:24:32 pm »
mmm coco is een mannetje maar als je praat over eigenzinnigheid?!tis 'soms?' zo'n krengetje dat (hoe goed je het ook bedoelt) zomaar ineens bijt om zijn ongenoegen te tonen en ja? hoe ga je daar mee om?(want sorry hoor maar die angst blijft auwwie  :-[)ik haal hem altijd tegen de avond van de kooi om te snoepen dan haal ik het blik met zonnepitten e.d. tevoorschijn en laat hem
ff snoepen maar als ik het blik te vroeg weghaal en het zint meneer niet dan... HAP kan ik er een in mijn wang of nog erger oor krijgen en zoals altijd zeg ik maar niets maar verplaats het "grijze gezag"weer naar zijn kooi (ik probeer altijd heel erg 8) te blijven maar??)we hebben er trouwens weer een nieuwe routine bijgevoegt vrijen elke avond voordat de deken over zijn kooi gaat vrij ik altijd even met coco en hij (en ik) vind het heerljk (kom ik iets te kort?? :CENS  ;D haha) maar hij wenst dit repertoir uit te breiden naar s'morgens en daar heeft die dan pech mee  gehad want dan heb ik geen tijd  (dat koppie dan he das onbeschrijflij.zieligggggggggg) maar goed kan hem niet in alles zijn zin geven

haha hoe bedoel je dat vrijen?