mmm coco is een mannetje maar als je praat over eigenzinnigheid?!tis 'soms?' zo'n krengetje dat (hoe goed je het ook bedoelt) zomaar ineens bijt om zijn ongenoegen te tonen en ja? hoe ga je daar mee om?(want sorry hoor maar die angst blijft auwwie

)ik haal hem altijd tegen de avond van de kooi om te snoepen dan haal ik het blik met zonnepitten e.d. tevoorschijn en laat hem
ff snoepen maar als ik het blik te vroeg weghaal en het zint meneer niet dan... HAP kan ik er een in mijn wang of nog erger oor krijgen en zoals altijd zeg ik maar niets maar verplaats het "grijze gezag"weer naar zijn kooi (ik probeer altijd heel erg 8) te blijven maar??)we hebben er trouwens weer een nieuwe routine bijgevoegt vrijen elke avond voordat de deken over zijn kooi gaat vrij ik altijd even met coco en hij (en ik) vind het heerljk (kom ik iets te kort??

haha) maar hij wenst dit repertoir uit te breiden naar s'morgens en daar heeft die dan pech mee gehad want dan heb ik geen tijd (dat koppie dan he das onbeschrijflij.zieligggggggggg) maar goed kan hem niet in alles zijn zin geven