Haha, zat net ook een reactie te typen, maar die is verdwenen in thin air met het verzenden. Gaan we nog een keer...
Inderdaad, niet iedere afwijkende veer (ook al is de veer die je toont wel een typische pbfd-veer - toen ik een dergelijke veer aan dr. Hedwig toonde, kon je haar gezicht letterlijk zien betrekken) is een pbfd-veer. Zelf heb ik al ruim vijf van dergelijke veren in mijn collectie, maar na 3 pbfd-testen, kunnen we dat bij mn grijze wel uitsluiten.
Inderdaad zou ik het goed in de gaten houden, en de veren bewaren (en mezelf kennende ook al morgen in de telefoon klimmen - maar ik ben dan ook een stresskip wat dat betreft). En voor jezelf kun je voor een deel ook al wel de situatie inschatten:
- zij jij en Lolly veel/intensief in contact geweest met vreemde/ongeteste gaaien?
- heb je veranderingen bij Lolly gemerkt in: gewicht, aanrakingsgevoeligheid, activiteit e.d.
Ik duim voor je dat het niets ernstigs is, en dat je er snel achterkomt wat het is, want de onzekerheid is toch wel het meest slopend.
Groetjes,
Wendy