Ik snap er ook niks meer van allemaal. Die postbank link kan ik niks mee, zie geen gesprek ofzo..

De dingen die je in het eerste bericht vertelt, dat zijn dingen die hier ook uitgebreid aan de orde zijn gekomen. Aaien moet geen sexuele opgewondenheid veroorzaken, je moet dus voortijdig stoppen

. Maar ik kroel Sjakko ook lekker op haar koppie hoor! En wat betreft het reageren: Het is goed om zelf als eerste de aandacht te vragen. Als je de stappen van Hooimeijer leest, begrijp je er misschien iets meer van. Er is ook nog een topic over: de vijf stappen in de praktijk (bij Gedrag). Misschien begrijp je dan waar men het over heeft.
Verder vind ik dus dat als jij om een kusje vraagt en zij geeft dat, je niet verkeerd bezig bent, want zij reageert op jou. En hetzelfde bij dat aaien!
Zolang je geen problemen hebt zal je misschien maling hebben aan de stappen, maar zodra er wel problemen komen ga je het misschien serieus nemen. Beter is nog om het je gewoon nu al eigen te maken, om problemen te voork