JPtje iheeft een goede nacht gehad ik ha op de bodem een netje gemaakt van eenhanddoek da hoeft ze niet op haar ellebogen op die harde plank te hangen ze heeht daar heerlijk in geslapen
en wat haar pootjes betreft daar is ze best handig mee , ze gebruikt ze wel om zich vast te houden aan de spijlen alleen moet ze 4 of 5+ met haar poot zwaaien voor ze de spijlen te paken heeft en dat poot voor poot erna kijken kan ze niet omdat ze zich moet vast houden met haar snavel ,als ze zo probeert te klimmen heb ik wel de neiging om haar te helpen maar dat doe ik niet dat moet ze zelf ondervinden hoe ze iets voorelkaar kan krijgen wel zijn we druk aan het bedenken hoe het voor haar het pretigste zal zijn , evt: ideeen zijn van harte welkom denk er wel om dat ze gewiekt blijft ,als ze kan vliegen is het landen een probleem met alle gevolgen van dien
dus klimmen gaat maar moeilijk (over een trapje dat behoorlijk schuin staat lukt het goed) en het vliegen moeten haar we voor haar eigen bestil ook ont nemen blijft beperkt klimmen (niet al te hoog )en kruipen over met speel mogelijkheden die voor haar een uitdaging zullen zijn ze krijg een schuim met kunstleren matras je op de bodem we zullen zien of ze daar aan gaat knagen maar ik hoop van niet , dat matrasje is zacht maar ook niet supper zacht en makkelijk schoon te houden ,gelukkig houd JPtje van een lekker baden dat is ook wel dagelijks nodig als ze zo veel over de grond kuiert
allemaal bedank voor het medeleven en als iemand een idee heeft laat het men aub hoern
groetjes Ann