Auteur Topic: Grijze roodstaart baby  (gelezen 18112 keer)

Tommy

• Gast
Re: Grijze roodstaart baby
« Reactie #60 Gepost op: november 14, 2005, 22:59:19 pm »
Ja, waarom hebben ze daar nooit iets aan gedaan? :CENS

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #61 Gepost op: november 14, 2005, 23:45:50 pm »
Gefeliciteerd An!
 Ik had al jou aanbod voor het bonteboertje gezien en mede daardoor had ik iets van: ja An verdiend dat babygrijsje echt!
Ik werd helemaal blij van jou blijdschap! :-*
Maar nu ik die fotoos heb gezien, schrik ik toch wel van die pootjes! Ik dacht een gebroken pootje, ach nu de pijn weg is staat t pootje een beetje scheef. Maar deze pootjes vind ik er toch wel heel akelig uitzien! Maar al met al is het dus maar goed dat dit grijsje bij jou zit! Jullie verdienen elkaar! (en dat bedoel ik goed!) :thumsup:

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: november 15, 2005, 00:31:25 am »
hallo An ik neem mijn petje voor je af heel erg moedig  van je en wij hopen dat je er heel veeeeeeel plezier aan mag beleven, en de groetjes
van sam en ronnie en frodo :a036: :-* :wow:

Pascalle

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: november 15, 2005, 00:33:15 am »
Ann, ook namens Gijs en mij gefeliciteerd. Wat heeft hij een lief koppie! Maar oh oh oh wat zielig, die pootjes!  :cry:
Kunnen ze daar niks (meer) aan doen?? Heeft hij er geen pijn meer aan en hoe is het gekomen dat ze gebroken zijn? Ik ben blij voor hem dat hij bij jullie terecht is gekomen! Dat vind ik een  :-* waard!

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: november 15, 2005, 08:23:49 am »
gefeliciteerd joh

dylantjuh

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: november 15, 2005, 08:49:41 am »
[quote author=Aaran

amacera de pera

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: november 15, 2005, 10:34:13 am »
JPtje iheeft een goede nacht gehad ik ha op de bodem een netje gemaakt van eenhanddoek  da hoeft ze niet op haar ellebogen op die harde plank te hangen ze heeht daar heerlijk in geslapen 
en wat haar pootjes betreft daar is ze best handig mee , ze gebruikt ze wel om zich vast te houden aan de spijlen alleen moet ze 4 of 5+ met haar poot zwaaien voor ze de spijlen te paken heeft en dat poot voor poot  erna kijken kan ze niet omdat ze zich moet vast houden met haar snavel ,als ze zo probeert te klimmen heb ik wel de neiging om haar te helpen maar dat doe ik niet dat moet ze zelf ondervinden hoe ze iets voorelkaar kan krijgen wel zijn we druk aan het bedenken hoe het voor haar het pretigste zal zijn , evt: ideeen zijn van harte welkom denk er wel om dat ze gewiekt blijft ,als ze kan vliegen is het landen een probleem met alle gevolgen van dien
dus klimmen gaat maar moeilijk (over een trapje dat behoorlijk schuin staat lukt het goed) en het vliegen moeten haar we voor haar eigen bestil ook ont nemen  blijft beperkt klimmen (niet al te hoog )en kruipen over  met speel mogelijkheden die voor haar een uitdaging zullen zijn ze krijg een schuim met kunstleren  matras je op de bodem  we zullen zien of ze daar aan gaat knagen maar ik hoop van niet , dat matrasje is zacht maar ook niet supper zacht en makkelijk schoon te houden ,gelukkig houd JPtje van een lekker baden dat is ook wel dagelijks nodig als ze zo veel over de grond kuiert

allemaal bedank voor het medeleven  en als iemand een idee heeft laat het men aub hoern

groetjes Ann

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #67 Gepost op: november 15, 2005, 10:37:00 am »
Wat een ontzettend schatje, ik krijg er tranen van in mijn ogen. :cry: Zal idd. ook wel door de pootjes komen dat ik zo ontroerd ben, want ik zie toch zat foto's van jonge grijsjes!! ;) :hart:

amacera de pera

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: november 15, 2005, 10:54:59 am »

we hebben al wel gevraagt of er wat aan gedaan kon worden ,maar dan zouden alle twee z'n pootjes opnieuw gebroken moeten worden en gezet met een groot risico dat het niet goed lukt  en JPtje zou dan eest een poosje in een roes gehouden worden zo dat er een beetje genezing al is voor zij gaat kruipen , en als het niet goed gaat moet ze misschie haar teentjes missen dan is het helemaal moeilijkvoor haar nu kan ze zicher nog een beetje  mee vast houden   ik weet niet of dat wel een oplossing voor haar zou zijn we houden het wel in beraad   ze heeft er nu geen pijn meer aan het loopt alleen behoorlijk moeilijk maar ze weet niet beter en kan zich er goed mee redden 

en ja loes die tranen kreeg ik ook maar we moeten op passen dat we haar niet te veel verwennen ze moet een zoveel mogelijk normaal leven kunnen leiden maar zoals eerder gezegt ideeen om het voor haar makkelijker te maken zijn welkom , zo nu ga ik een hang mat maken zodat ze lekker kan slapen.
  groetjes Ann

dutchgerard

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: november 15, 2005, 11:10:22 am »
Ann, als er een mogelijk is om hem/haar te laten operen kunnen we toch met zijn allen een potje maken waaruit dat betaald kan worden? Ik denk dat veel kromsnavelliefhebbers wel wat zouden willen betalen. Ik zou de gok wagen als het operabel is.
groetjes dutchgerard.

charon

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: november 15, 2005, 11:28:32 am »
Hoi meis ten eerste jij gefeliciteerd met Jp-tje
Jp-tje gegeliciteerd met ann!

amacera de pera

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: november 15, 2005, 11:34:22 am »
ach dat is heel lief  en als er een goede mogelijkheid zou zijn was ik ook de eerste die het zal doen evt een lening zou ook kunnen maar ik wil eerst alle mogelijk heden over wegen en geen overhaaste stappen nemen ik wil ook niet het advies van een arts in bezoek binnenkort een tweede 2 weten er meer als een onze eerste zorg is hoe makken we het haar zo fijn mogelijk de aanvraag is naar birdman  hoe duur een aangepaste  invalide apartement zou kosten

hee een idee zou ik recht hebben op zorg toeslag?? (grapje)

gr ann

Padrino

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: november 15, 2005, 14:39:39 pm »
een grijsje voor 150  :o

amacera de pera

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: november 15, 2005, 15:02:09 pm »
een grijsje voor 150  :o

ja dat klopt maar kijk even goed naar de foto's dan begrijp je de prijs en we willen kosten noch moeite besparen om haar een gelukkig leven te geven en kosten zulen er echt wel komen

gr Ann

dylantjuh

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: november 15, 2005, 16:30:15 pm »
En nu JP-tje op z`n speel kleedje!
Schattig he zo`n klein beestje op zo`n groot kleed :)

:hart: