Ik zit eigenlijk een beetje te wachten op ann die zal wel in totale extase zijn
ja en dat ben ik het is een schat ik wil hem nu niet storen om foto's te maken hij heeft een drukke dag achter de rug . de heen reis ging heel vlot op een paar kleine stukjes file na maar om 10.30 waren we er precies op tijd we hebben wat gedronken en metJPtje geknuffelt en we waren totaal verkocht ,we hebben het baasje afscheid laten nemen en dat viel reuze mee ik had wat emotie verwacht maar die zal na ons vertrek wel gekomen zijn de terug reis giing ook goed we zijn even gestop voor een broodje en JPtje at lekker mee hij heeft de rest van de reis bij mij op schot liggen slapen en af en toe ging dat koppie omhoog en keek hij me aan als of hij wou zeggen dit vind ik wel leuk .

we naderde utrecht (wezijn speciaal over utrecht gegaan) en ik heb de univerciteits kliniek op de uithof in utrecht gebeld velen van jullie weten dat ik daar al eerder ben geweest met lora en daar dachten ze ook eerst dat het om lora ging ,dat heb ik zo even gelaten

nu konden we gelijk doorrijden daar aan gekomen is JPtje grondig onderzocht ook zijn ontlasting hij is kerngezond

op zijn pootjes na en ik mag hem lekker verwennen omdat hij nog een beetej licht is 310gram na nog eenpoos alles planen om een goede kooi +inrichting te kreeeren en we hebben samen een tekenig gemaakt voor een speel tafel allemaal netjes aangepast op wat JPtje nodig heeft
hij krijgt een aangepaste invalide woning met speeltuin ./

ik zal later foto's van hem maken nu moet hij even tot rust komen
gr ann