Auteur Topic: Extremisme Stichting De moderne Papegaai??  (gelezen 47987 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Extremisme Stichting De moderne Papegaai??
« Reactie #225 Gepost op: november 26, 2005, 13:57:09 pm »
Nou Ashvin, van mij heb je gelijk. Je moet wel met alternatieven kunnen komen.. en dan heb je ook gelijk als je zegt dat in andere forums wel alles gezegd kan worden! Niks mis mee! ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #226 Gepost op: november 26, 2005, 15:11:28 pm »
Ik vind dat inderdaad ook triest ;)
Maar er bestaan 2 clubs he? Dus verwar deze niet...dat zou wat sneu zijn vind ik ;) Je hebt nml:

club stichting moderne papegaai (en deze halen geloof ik die berichten weg!)
en
club de moderne papegaai (en deze hebben voor zover ik weet ik de term "moderne papegaai"bedacht (en er was even sprake van dat ze die naam zelf niet meer mochten gebruiken door...de stichting? :o ))

Offline Brede W

• Eendags kuiken
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
« Reactie #227 Gepost op: november 26, 2005, 16:18:49 pm »
Hai Ron,

ik krijg ineens een hele rare gedachte [ jaja ik weet het dat heb ik erg vaak  :P ], zou dat niet in strijdt zijn met allerlei concurrentie bedingen?
Ennuh nog iets zou Harrissons dat exclusieve recht ...................nee ik houd mijn mond,

Nadenkende Frank

Zo'n rare gedachte is dat niet... twee dagen geleden had ik precies dezelfde gedachte  ;D
Alleen blijkt dus dat het heel veel in Nederland gebeurt, o.a. in de computerbranche. Volgens mijn vriend is een van de grotere computerwinkelketens (welke weet ik niet meer) importeur van Asus en alle andere winkels moeten dus boven de prijs van deze computerwinkel gaan zitten. Zelfs als Asus zou weigeren om aan een andere keten te verkopen zijn ze nog niet strafbaar. Je bent namelijk niet verplicht om je product te verkopen. Maar belachelijk is het wel  :(  :CENS

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #228 Gepost op: november 26, 2005, 16:54:56 pm »
Maar er bestaan 2 clubs he? Dus verwar deze niet...dat zou wat sneu zijn vind ik ;) Je hebt nml:

en
club de moderne papegaai (en deze hebben voor zover ik weet ik de term "moderne papegaai"bedacht (en er was even sprake van dat ze die naam zelf niet meer mochten gebruiken door...de stichting? :o ))

Daarom wil ik weten van Ashvin of het over deze gaat: http://dieren.clubs.nl/de-moderne-papegaai

???

Aaranâ„¢

• Gast
« Reactie #229 Gepost op: november 26, 2005, 18:14:34 pm »
Nee het is Club van Stichting de Moderne Papegaai  geen idee hoe ik die link :)

Wickingh

• Gast
« Reactie #230 Gepost op: november 26, 2005, 19:16:24 pm »

en

Hai Daphne,

ook dat is weer niet vreemd, het begon met de Moderne papegaai, Dr. H. met een aantal fans.
Daarna heeft het bestuur van deze club niet gehoorzaam genoeg geluisterd naar Dr.H. en is Dr.H. doorgegaan met de gehoorzame leden en de SMP opgericht.
Hoe in hemelsnaam de mensen van De Moderne Papegaai het in hun hoofd hebben gehaald om niet gelijk te stoppen met de door zijne heilige papegaai-ness bedachte naam is gewoon schandalig.
Het is onbegrijpelijk dat de Moderne papegaai door mogen gaan met hun naam , de wereld is in shock  :o ,

:o g Frank

LaSignoraMusica

• Gast
« Reactie #231 Gepost op: november 26, 2005, 19:38:36 pm »
Hum... ik zie dat er verhalen een eigen leven zijn gaan leiden. In elk geval was er een groep mensen die cli

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #232 Gepost op: november 26, 2005, 21:18:45 pm »
Maar The Zootrotter heeft volgens mij heel duidelijk gemaakt hoe het zit met de Harrisons: Hooimeijer is (als

Ron

• Gast
« Reactie #233 Gepost op: november 26, 2005, 21:26:46 pm »
Nina...

Als er nu op de site van Harrisons staat dat Hooimijer de imorteur is van Harrisons pellets.....is dat niet duidelijk genoeg ofzo??? Heb je de link zelfs wel bekeken? Kan het me niet voorstellen als je reageert zolals je nu doet  :CENS :CENS
Dan spreken we denk ik niet van geruchten....maarja, het zal dan wel aan ons liggen dat we de website van de producent geloven.
Af en toe word er wel erg veel als "gerucht" afgedaan, geef nou ook eens een keertje gewoon toe, het staat ZWART op WIT!!! Wat de AUV zegt interesseert me geen bal, laat die Hooimijer zelfs eens zijn verantwoording nemen en persoonlijk een schrijven doen uitgaan en alles ontkennen wat nu wel bekend is!!
Weer is hij de lachende derde zoals altijd het geval is, naar mijn mening is het gewoon een slappe hap die alls afschuift en zijn volkje het woord laat voeren, lekker makkelijk >:D

Nanda

• Gast
« Reactie #234 Gepost op: november 26, 2005, 21:36:32 pm »
Alles leuk en aardig, maar is DE Dr H. wel eens uitgenodigd om een kijkje te nemen hier op het forum en om zijn standpunten te verdedigen ???

Wickingh

• Gast
« Reactie #235 Gepost op: november 26, 2005, 21:42:15 pm »
Alles leuk en aardig, maar is DE Dr H. wel eens uitgenodigd om een kijkje te nemen hier op het forum en om zijn standpunten te verdedigen ???

Hai Nanda,

dat is een goede, maar ja op mijn uitnodiging voor het ontwikkelen van een 5 stappenplan voor sociale vaardigheden heeft hij ook niet gereageert.
Maar als iemand mij zijn emailadres kan leveren zal ik hem een uitnodiging sturen.
Ook hij mag zijn mening geven,owwwwwwwwwww wat is een democratie toch mooi,

mvg Frank

Nanda

• Gast
« Reactie #236 Gepost op: november 26, 2005, 21:52:24 pm »
E-mail adres is niet te vinden, in elk geval niet door mij.
 Maar je kan hem wel faxen: Fax: 0522-263447  ::)

Binkie Yoe

• Gast
« Reactie #237 Gepost op: november 26, 2005, 22:05:35 pm »
Hallo allemaal,
Ik kom er nu pas achter dat er allemaal nieuwe reacties zijn gekomen op dit onderwerp.
1 Ding is zeker... het onderwerp "de moderne Papegaai" leeft!!
Dat heeft zo z'n voor maar ook helaas nadelen.

Nina, bedankt voor je uitleg over de clubs!

Ik ben zelf ruim een jaar geleden in contact gekomen met de oprichtster van "de club de moderne papegaai" (niet te verwarren met de club van de Stichting moderne papegaai)
1 Week later ben ik op gedragsconsult geweest bij dierenarts Hooimeijer, welke een vogelkliniek heeft.
Later ben ik in contact gekomen met de Stichting de moderne papegaai.

Ik ken dus alle partijen en begrijp waar men het over heeft.
Ik wil graag benadrukken is dat er dus 2 verschillende clubs bestaan.

1 club is opgericht door degene (haar echtgenoot) die de term moderne papegaai heeft gelanceerd.

En een andere club welke later is opgericht (omgedoopt) door de Stichting moderne papegaai.

Over het verwijderen van evt. berichtjes op de club, welke ik zelf dagelijks bezoek "de club de moderne papegaai" (dus niet van de stichting) is mij absoluut niets bekend!
Ik weet wel dat hier sprake van is geweest bij de club van de stichting.

Het zou jammer zijn als mensen het verschil niet weten. :(

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #238 Gepost op: november 26, 2005, 22:08:59 pm »
balie@kliniekvoorvogels.nl  ;)

Wickingh

• Gast
« Reactie #239 Gepost op: november 26, 2005, 22:48:41 pm »
balie@kliniekvoorvogels.nl  ;)

Hai Loes,

bedankt  :thumsup: ,

Ik heb hem het volgende bericht gestuurd

Geachte Hr. Hooimeijer,

aangezien we op het parkietenlandforum een discussie hebben over de Stichting De Moderne Papegaai en daarbij ook uw naam valt, lijkt het mij niet meer dan netjes om u ook uit te nodigen om uw visie op het onderwerp te geven.
Ik hoop dan ook dat u eens een kijkje wilt nemen en de moeite en tijd wilt nemen om te reageren.
Het adres is www.parkieten-land.nl ,het bewuste topic is Extremisme Stichting De Moderne Papegaai???

mvg Frank Eindhoven

:thumsup: g Frank