Hai,
voor de volledigheid zal ik mijn punten nog eens toelichten.
het niet willen vertellen wat een vogel mankeert als hij een ontlastingstest heeft gedaan
Bij een forumlid hier gebeurt, die uiteindelijk maar naar een andere va is gegaan ,waar hij wel fatsoenlijk werd geholpen.
het exclusieve alleen recht hebben op Harissons, en niet willen leveren aan andere gedragsdeskundigen,die zijn methode niet gebruiken.
Vraag maar eens aan Bonny Talsma of Debbie Reinders.
het te duur op de markt zetten van Harissons
Voer dat in Amerika ongeveer even duur is,is in Nederland 2x zo goedkoop.
-het onnodig schofferen van anders denkenden
Hobbykwekers worden sukkels genoemd in het openbaar.
het adviseursschap bekleden van een stichting, die zich bezig houdt met onverdraagszaam gedrag ten opzichte van mensen die zijn methode niet hanteren.
Het op de Pakara-dag willen verstieren van een lezing van Thiely de Moor.
het niet kunnen en willen erkennen dat er meerdere methodes en voeren zijn die ook werken en goed zijn,om zichzelf te verrijken
Het niet meer medisch willen behandelen ,omdat je zijn methode niet aanhangt heb ik zelf nog niet gehoord, dus dit is het enige punt wat ik niet gelijk kan onderbouwen.
Ik ben echter wel eerlijk omdat ik onverkort de mail van Dr.H hier heb neer gezet, dus ook hem het recht en de mogelijkheid geef om zichzelf uit te spreken.
Ik doe dus niet aan censuur , waar men bij de SMP op het forum zich wel aan dit soort taktieken bezondigd.
Maar dit mag kennelijk ook hier niet door de aanhangers van deze man gezegd worden, dit toont nog meer aan dat SMP aardige sektarische trekjes vertoond,
mvg Frank