Auteur Topic: Frustratie  (gelezen 2737 keer)

Jarie

• Gast
Re: Fustratie
« Reactie #15 Gepost op: juli 28, 2006, 08:05:12 am »
,,Ze,, hebben zijn pennen eruit gehaald ipv gekortwiekt, vliegen doet hij dus nooit meer :-[super zielig,er zit best wel een geschiedenis aan Jarie vast, hij heeft een tijd in een winkel gestaan(weet niet hoelang)mijn schoonzus heeft m daar gekocht(maar omdat ze nog 3 grijsjes had, kreeg zij het idee dat Jarie  niet echt happy was en vroeg aan mij of ik hem wou hebben(omdat ik vroeger kakatoe,s heb gehad en gek op beesten ben,ik heb 2 hondjes,kooi karpers een zwarte kater en dus nu weer een kip(jarie) :-[ :). MAAR gister avond kwam meneer in zijn deur opening van zijn kooi (heeel dicht bij mij) een stukje meloen bedelen. :hart:ja het word wel wat, ik heb er vertrouwen in, elke dag merk ik toch een beetje dat ie meer durft en minder angstig word. :thumsup:ben zo blij...

Cosch

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: juli 28, 2006, 08:53:03 am »
Ohhh dat is goed nieuws. Je moet echt wat geduld opbrengen en dan zal het op den steeds beter gaan!
Is heel moeilijk helaas  :)

Pennen eruit gehaald?  :o
Nou ja, het zal allemaal wel.  :angry: Je hoort toch van die rare dingen af en toe.
(geen verwjit naar jou hoor)

Dorian

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juli 28, 2006, 10:34:12 am »
oooooooooh Jarie, wat leuk voor je.

Wat moet dat een ontzettend fijn gevoel zijn geweest  :thumsup:

Succes  :-*

Sanco

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juli 28, 2006, 10:49:20 am »
Heel fijn voor je dat hij een beetje genegenheid bij je aan het zoeken is! Dat maakt een hele hoop goed he!
Maar inderdaad de pennen verwijderen, hoe doen ze dat dan? Is dat niet pijnlijk?

Jarie

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: juli 28, 2006, 15:32:03 pm »
Mij is verteld dat de mensen die hem wilde kortwieken er duidelijk geen verstand van hadden(niet erg verassend)en hoe ze dat hebben gedaan,nou ja eerlijk gezegd wil ik dat niet eens weten :angry:.
Het leukste vind ik dat ie totaal niet bang voor de hondjes is, sterker nog hij roept ze en dan hoor je zachtjes,,kom maar,, en die stomme honden komen nog ook! mooi he! ;D Maar het gaat steeds beter, inderdaad geduld hebben, oef, valt niet mee