Auteur Topic: ik krijg het tuigje dus echt niet om  (gelezen 7682 keer)

jeske5

• Gast
Re: ik krijg het tuigje dus echt niet om
« Reactie #30 Gepost op: november 17, 2005, 17:07:50 pm »
foto's?! ben heel benieuwd hoe het er uit ziet

amacera de pera

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: november 17, 2005, 17:26:01 pm »
vaak zit er aan die lus  ,die onderde vleugels door gaat een metalen soort gesp waar mee je hem kleiner kan stellen .
zo niet laat die knopen er uit dat zit niet lekker en torn de klipsluiting los en knip er een stukje af en naai het weer vast
deze tuigjes worden voor allerlij vogels gebruikt en als je dan een kleiner soort heb moet je het tuigje aan passen maar dat zeggen ze er niet bij

als je die eene zeg maar ring over het koppie leg kan je de  de lijn aan de onderkant laten hangen en dan dat anderedeel achter de vleugels door op de rug vast klippen . dit isde manier voor alsde vogel op je hand zit of zo
maar wil je dat hij op de grond kan lopen dan moet je dus de lijn op zijnrugje hebben en die langelus achter zijn vleugel door op zijn buik vast maken

zo dat was een heel verhaal  snap je het nog . ik heb ook z'n rot ding hier 3nog wel 2 voor de anazones en 1 voor de valk maar ik wiek liever dat vinden de vogels minder erg  sucses er mee

groetjes Ann

miekje

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: november 17, 2005, 22:10:01 pm »
Ik heb precies hetzelfde tuigje, en ook ik snapte er niks van. Ik had er helemaal geen gebruiksaanwijzing bij, ook niet in het engels.
Maar ik heb hem ook nog niet op een vogeltje geprobeerd, alleen op knuffels  :)

Maar ik dacht dat ie anders om moest, namelijk zo; De kant met het ringetje, waar het riempje aan vast komt, op de rug, dan beide losse uiteindjes onder de vleugels door en dan het clipje vastklikken in de nek  ??? ??? ???

Kimz

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: november 18, 2005, 16:29:04 pm »
Ik heb precies hetzelfde tuigje, en ook ik snapte er niks van. Ik had er helemaal geen gebruiksaanwijzing bij, ook niet in het engels.
Maar ik heb hem ook nog niet op een vogeltje geprobeerd, alleen op knuffels  :)

Maar ik dacht dat ie anders om moest, namelijk zo; De kant met het ringetje, waar het riempje aan vast komt, op de rug, dan beide losse uiteindjes onder de vleugels door en dan het clipje vastklikken in de nek  ??? ??? ???
Zoiets dacht ik eerst dus ook :)
vaak zit er aan die lus ,die onderde vleugels door gaat een metalen soort gesp waar mee je hem kleiner kan stellen .
zo niet laat die knopen er uit dat zit niet lekker en torn de klipsluiting los en knip er een stukje af en naai het weer vast
deze tuigjes worden voor allerlij vogels gebruikt en als je dan een kleiner soort heb moet je het tuigje aan passen maar dat zeggen ze er niet bij

als je die eene zeg maar ring over het koppie leg kan je de de lijn aan de onderkant laten hangen en dan dat anderedeel achter de vleugels door op de rug vast klippen . dit isde manier voor alsde vogel op je hand zit of zo
maar wil je dat hij op de grond kan lopen dan moet je dus de lijn op zijnrugje hebben en die langelus achter zijn vleugel door op zijn buik vast maken

zo dat was een heel verhaal snap je het nog . ik heb ook z'n rot ding hier 3nog wel 2 voor de anazones en 1 voor de valk maar ik wiek liever dat vinden de vogels minder erg sucses er mee

groetjes Ann

Ik kan het niet kleiner maken, maar heb het al omgenaait en is nog veel te groot, ze hebben het echt zo los...en dat stukje van:
snap ik ook niet helemaal, hoe wil ik het op zijn buik vast maken? de zwarte klik gaat naar de lus om de nek  ??? ik vat er nix van, ingewikkelt ding, en de service was ook niet het beste, ik moest eerst twee weken wachten voor ik een pakketje kreeg met iets dak niet besteld had en daarna weer wachten voor het eindelijke tuigje en nu dit weer :(
Groetjes, Kim.

miekje

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: november 18, 2005, 17:00:51 pm »
Wat is stap 3 op de gebruiksaanwijzing?

Kimz

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: november 18, 2005, 18:15:06 pm »
dak die lus onder die vleugels moet doen. Dus dat schiet ook niet op want dat heeft ie in twee seconde los...

amacera de pera

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: november 18, 2005, 19:35:18 pm »
 je heb als het goed is een pb   misschien helpt die

grAnn

charon

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: december 03, 2005, 20:59:26 pm »
hoi wat ik wilde vragen is of het nog gelukt is met het tuigje ik ben zelf op zoek naar die dingen ,maar ik hoor op veel plekken dat ze er niet zijn voor aga's

help?!?!?

jeske5

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: december 03, 2005, 21:49:24 pm »
ik heb dezelfde vraag als Charon... Dus Kim...Is het uiteindelijk nog gelukt?

Kimz

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: december 04, 2005, 09:33:52 am »
Naja, echt gelukt kan ik niet zeggen, ik weet wel hoe het moet maar mijn agas zijn te slim haha, ze krijgen het zo weer los. Ik ben er ook niet echt meer mee bezig geweest omdat Riko me zo ook naloopt :) . En ik moet zeggen dat het niet de beste service was van happybird, wat me wel verbaasde.
Groetjes, Kim.

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #40 Gepost op: december 04, 2005, 17:08:57 pm »
hoi wat ik wilde vragen is of het nog gelukt is met het tuigje ik ben zelf op zoek naar die dingen ,maar ik hoor op veel plekken dat ze er niet zijn voor aga's

help?!?!?

Ik heb ooit eens een maatje xs gekocht en die was ook te groot,dus volgens mij zijn ze er niet voor aga's.Tenzij ze inmiddels kleinere hebben ontworpen.

charon

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: december 05, 2005, 07:28:41 am »
nou dat is balen
ik ben voor mezelf en voor een vriendin van mij op zoek
ik heb voor de zomer een buiten voliere en ik heb ook kooitjes die zo naar buiten kunnen ,maar het lijkt me heel leuk om ook eens aan de wandel te kunnen met mijn aga's
Die van mij zijn niet gewiekt en dat ben ik ook niet van plan
ze zijn netjes opgevoed en weten wat ze wel en niet mogen ,maar om ze los mee te nemen vindt ik nogal eng.
Dus dan ga ik maar weer verder zoeken.
Balen !!
ik had zo gehoopt dat iemand me had kunnen helpen  :(

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: december 05, 2005, 08:13:54 am »
jammer dat het allemaal niet gelukt is
evengoed succes allemaal met de zoektocht

gr kelly

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #43 Gepost op: december 05, 2005, 14:19:43 pm »
Is er niet een creatief iemand hier die tuigjes voor aga's kan ontwerpen?  :)

charon

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: december 05, 2005, 15:28:38 pm »
ja lijkt me handig
ik bestel er gelijk 2  ;)