Ik heb precies hetzelfde tuigje, en ook ik snapte er niks van. Ik had er helemaal geen gebruiksaanwijzing bij, ook niet in het engels.
Maar ik heb hem ook nog niet op een vogeltje geprobeerd, alleen op knuffels 
Maar ik dacht dat ie anders om moest, namelijk zo; De kant met het ringetje, waar het riempje aan vast komt, op de rug, dan beide losse uiteindjes onder de vleugels door en dan het clipje vastklikken in de nek

Zoiets dacht ik eerst dus ook

vaak zit er aan die lus ,die onderde vleugels door gaat een metalen soort gesp waar mee je hem kleiner kan stellen .
zo niet laat die knopen er uit dat zit niet lekker en torn de klipsluiting los en knip er een stukje af en naai het weer vast
deze tuigjes worden voor allerlij vogels gebruikt en als je dan een kleiner soort heb moet je het tuigje aan passen maar dat zeggen ze er niet bij
als je die eene zeg maar ring over het koppie leg kan je de de lijn aan de onderkant laten hangen en dan dat anderedeel achter de vleugels door op de rug vast klippen . dit isde manier voor alsde vogel op je hand zit of zo
maar wil je dat hij op de grond kan lopen dan moet je dus de lijn op zijnrugje hebben en die langelus achter zijn vleugel door op zijn buik vast maken
zo dat was een heel verhaal snap je het nog . ik heb ook z'n rot ding hier 3nog wel 2 voor de anazones en 1 voor de valk maar ik wiek liever dat vinden de vogels minder erg sucses er mee
groetjes Ann
Ik kan het niet kleiner maken, maar heb het al omgenaait en is nog veel te groot, ze hebben het echt zo los...en dat stukje van:
maar wil je dat hij op de grond kan lopen dan moet je dus de lijn op zijnrugje hebben en die langelus achter zijn vleugel door op zijn buik vast maken
snap ik ook niet helemaal, hoe wil ik het op zijn buik vast maken? de zwarte klik gaat naar de lus om de nek

ik vat er nix van, ingewikkelt ding, en de service was ook niet het beste, ik moest eerst twee weken wachten voor ik een pakketje kreeg met iets dak niet besteld had en daarna weer wachten voor het eindelijke tuigje en nu dit weer

Groetjes, Kim.