Auteur Topic: Eindelijk is het zaterdag  (gelezen 6169 keer)

Cilia

• Gast
Re: Eindelijk is het zaterdag
« Reactie #15 Gepost op: november 21, 2005, 22:47:59 pm »
De los " vliegende " papiertjes schelen me niks want die le ik wel weer terug op zn plekkie......
Maar wat denk je van de kids en openstaande deuren................

Ik ben dr gewoon bang voor dat ik als ik hem eenmaal heb hem ok zo weer kwijt ben ..............

Ik zie het allemaal wel heb nog de tijd tot zaterdag ................

Liefs Cilia

Tommy

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: november 21, 2005, 22:49:21 pm »
Mjah...als je ze ook graag overal mee naar toe neemt is zo'n "handicap" weer niet zo erg he? ::) Tenminste zou ik zelf, als ik MOEST kiezen :-[...liever buiten de wereld verkennen in een rolstoel dan de rest van mn leven binnen de horlepiep dansen :) En dan is wieken nog minder extreem ook! Maar mss is een tuigje ook een oplossing? ;)

Vervelend he Cilia? Wachten pffff ..maar ja, zo kun je inderdaad eens rustig nadenken over hoe je het brengt enzo ;)
Maak je niet te druk hoor! t Komt vast wel goed...als ze bij jullie zijn, dan gaat t vanzelf. Het is echt denk ik meer hun eigen manier om om te gaan met het moeilijke afscheid enzo, dan dat er iets met jullie ideeen mis zou zijn.

Cilia

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: november 21, 2005, 22:55:44 pm »
Wachten is echt vervelend en dan te bedenken dat ik al helemaal geen geduld heb ............ das zo een afwerkings foutje bij me  ;D

Maar zo zie je maar weer de een zegt het is een handicap en de ander ( waar onder ik zelf ) zegt nee het is helemaa gee handicap want als ie gewiekt is kan je hem lekker overal mee naar toe nemen ........ en lekker buiten in de tuin spelen .......

Pffffffffff  ik kan zoooooooooo veel leuke dingen verzinnen ................ en dan duurt het nog langer hahahahahaha
Voel me net zo een klein kind  ongeduldig als wat ............

Liefs van mij maar weer 

Koko

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: november 22, 2005, 02:51:48 am »
Hoi Cilia,

Pffft wat een moeilijke keus zeg, om het wel of niet te spraken brengen van het kortwieken.
wat ik begrijp is het al eens te spraken geweest, en ik denk dat ik er verder dan mijn mond over zou houden, tenslotte kan ze zaterdag toch zijn dat jouw BBtje wel gewiekt is.

Verders vindt ik het geweldig dat ze zo selectief en zorgvuldig te werk gaat met het plaatsen van haar gaai.

hoop dat hij bij jullie komt wonen gewiekt of niet

Groetjes
Boudewijn

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: november 22, 2005, 08:09:24 am »
ik vind ook dat ze heel selectief te werk gaan wat overigens goed is hoor
maar ik snap het gebeuren wieken ook redelijk maarja ik heb hier bv ook vele andere dieren zitten en dacht maar zo kan het fout gaan nu mijn bb gewiekt is denk ik he zo erg is het niet en je hebt meer plezier aan je vogel  :hart:
ik weet alleen niet wat ik zou doen of liegen tegen haar of de waarheid zeggen ik vind het een moeilijke keuze ik ben normaal iemand die rechtuit is en alles zegt  :-[

groetjes kelly

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #20 Gepost op: november 22, 2005, 08:55:32 am »
Liegen is heel wat anders dan ergens niet over beginnen. Als ze er niet over zou beginnen, kun je het er niet over hebben.. Maar ik denk echt wel dat ze er over begint hoor, zeker als ze ziet dat je Bb ook gewiekt is. Maar je kunt in mijn ogen gewoon eerlijk zijn. Vertel over de voordelen van een gewiekte gaai, verwijs ze desnoods naar dit forum!
Ze zien ook hoe je je erin verdiept en je best doet om veel te weten te komen, etc. etc.  ;)

marry

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: november 25, 2005, 11:57:29 am »
wel spannend hoor  ;) ik zal duimen voor je dat cupido mag wonen bij jullie. over dat kortwieken tja djarno hebben we ook eerder gekortwiekt dan dat ik had afgesproken met barbara :( maar het was voor djarno zijn eigen veiligheid hij vloog zo de hondenmand in waar uitgerekend de skunks lagen te slapen  :CENS ik had bijna een hartstilstand  :o dus was het beter om djarno te kortwieken en nu gaat het harstikke goed :a036: ik heb het barbara gewoon eerlijk verteld en barbara vondt het geen probleem omdat ik gewoon niet veel keus had :(  zijn veiligheid gaat voor alles. mischien als je jou reden verteld waarvoor je het doet zullen ze het mischien ook wel begrijpen en er anders tegen aankijken  ;) gr marry

Cilia

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: november 26, 2005, 22:25:24 pm »
Ok ondertussen is het zaterdag avond ................... maar de afspraak is vanmorgen afgezegt vanwege het slechte weer  :cry: :cry: :cry:
het was een mega domper op een spannende week niet alleen voor mij maar ook voor de kinderen.................  die hadden we donderdag in gelicht over onze plannen. Ze waren er natuurlijk al wel een beetje bij betrokken omdat we moesten weten of ze het wel of niet leuk zouden vinden en of ze er niet bang voor zouden zijn.
Maar ok het weer was ook super slecht vandaag en afgelopen nacht. Hier ligt ook een pak sneeuw ( dat heeft het ergste verdriet bij de kids wel weggehaald )
Nu maar afwachten wanneer ze nu belt voor een nieuwe afspraak............. Ik hoop dat het niet al te lang gaat duren voor we de vervolg afspraak kunnen maken.

Liefs Cilia

Kimz

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: november 27, 2005, 09:33:11 am »
Wat jammer, dat rotweer ook :( hopenlijk kun je snel een nieuwe afspraak maken!
Groetjes, Kim

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #24 Gepost op: november 28, 2005, 08:51:14 am »
Anders bel je zelf vast joh! ;)

Cilia

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: november 28, 2005, 10:38:57 am »
Ze zijn gisteren geweest maar ik weet nog helemaal niets .

Het bezoek was wel positief in mijn ogen maar ze zou deze week even bellen over hoe en wat nu verder ...........

Dus maar weer afwachten ..........

Liefs Cilia

Tommy

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: november 28, 2005, 10:49:32 am »
Pffff wat een onzekerheid zeg :( Eerst t weer en nu weer afwachten of je goedgekeurd bent ::)
Willen ze hem eigenlijk wel kwijt? Nou ja, ze geven iig wel erg veel om hun vogel ;)

Heb je niks afgesproken over wanneer ze iets laten weten? Want jij hoeft je ook niet alleen maar aan te passen hoor. Ik zou zelf beslist een dag willen afspreken waarop het duidelijk is, dan kun je zelf tenminste ook verder zoeken als t hem niet wordt ;)

maar goed...jullie zullen t hopenlijk snel horen en ik wens heel erg voor jullie dat het doorgaat :-* Heb je trouwens nog iets over dat wieken gezegd?

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #27 Gepost op: november 28, 2005, 11:02:40 am »
Ze zijn gisteren geweest maar ik weet nog helemaal niets .

Het bezoek was wel positief in mijn ogen maar ze zou deze week even bellen over hoe en wat nu verder ...........

Dus maar weer afwachten ..........

Liefs Cilia

Nou moe... dat is wel erg onzeker! Ik ben het met Tommy eens, je moet toch een keer wat weten!! Ik denk dat ik het niet uit zou houden en op een gegeven moment bellen van : weten jullie al iets, ik wacht vol verlangen om hem hier op te nemen!! ;)

Pascalle

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: december 02, 2005, 21:49:35 pm »
En, weet je al wat??  ???

Cilia

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: december 03, 2005, 18:28:56 pm »
Nee ik weet nog steeds helemaal niets ..................
 Begin de moed te laten zakken eigenlijk
En zelf bellen doe ik liever niet omdat het zo opdringerig klinkt. ..............
Vind eigenlijk dat ze zelf maar moet bellen want ze heeft gezegt ik bel je deze week wel even .............

Liefs Cilia