Oei, dit is best een lastige situatie

Zij willen liever niet dat je hem wiekt en in principe vind ik dat je eerlijk moet zijn tegen de verkoper...maar...
in dit geval zou dat kunnen betekenen dat hij niet bij jullie komt?

En dus toch weer naar iemand gaat waar hij vliegt, de baas is, of juist onzeker etc etc

Hm ik denk dat ik misschien eerst niet over wieken zou beginnen?, gewoon een soort leugentje om bestwil

Vooral omdat ze wel t beste met t dier voor hebben, maar blijkbaar geen idee hebben over wieken en de omgang en opvoeding plus vrijheid die daarbij hoort. Als je dit eerst helemaal moet uitleggen...dan is het afwachten hoe t valt en of ze dat (willen) begrijpen

Nee, wacht maar mooi af hoe het is als ze bij jullie zijn en voel je nog niet verplicht hier iets over te zeggen...kijk hoe ze reageren als je t woord wieken laat vallen in combi met iets over "moderne" papegaaien en mee naar buiten nemen ofzo? Nou ja, hoe dan ook...ze kunnen je echt niet helemaal verplichten het dier verder exact zo te verzorgen als zij deden...en in deze situatie gaat hij er zelfs denk ik eerder op vooruit. En omdat hij er waarschijnlijk op vooruit gaat vind ik het persoonlijk geen grote misdaad als je dat wiek verhaal grootendeels buiten beschouwing laat

Succes Ik duim keihard dat ie bij jullie komt wonen! Trouwens..wel heel mooi dat ze zich zo druk maken om een goed plekje