Mijn buurman zit ook in de vogeltjes. Die bracht het ook aan.
Bij mijn dierenzaak zit een meisje die weet best nog wel veel, daar heb ik het ook doorgegeven.
Ik krijg veel te horen dat het inwenig met hem niet zo goed meer gaat, omdat hij ook al een aantal maanden een flink gezwel op zijn buikje heeft.

Die is nu terug genomen. Dat kan de vermoedelijke oorzaak zijn.
Helaas hou ik er inderdaad rekening mee dat het zo weer kan gebeuren.

Maar het is niet anders.
Het is alleen zo jammer dat je niet weet nu waar hij tegen moet vechten. Ik probeer hem aan alle kanten te helpen, meer kan ik ook niet doen. Ik heb al best wel veel parkietjes gehad, maar Pipo slaat werkelijk alles.

De eigenaar van de dierenspeciaalzaak hier zei al dat ie nog niet bij me weg wilde. Hij blijft doorvechten.
Vanmorgen wilde hikj weer knuffelen, want het is een echte knuffelparkiet. Hij praat en fluit. Schreeuwen doet hij zeldzaam. (Alleen als mijn dochter herrie maakt gaat hij gillen) *lol* Het is zo'n aparte knul. Daarom is het ook een stuk moeilijker allemaal en hoop je dat hij ook 18 wordt net als die andere. Maar naar mijn gevoel zit dat er niet helemaal in. Maar hij is er nog en helemaal, hij krijgt nu wel heeeeeel erg veel aandacht. Maar dat is heerlijk.

Toch blijf ik doorzoeken en wacht ik de DA af. Jullie horen het wel.