Auteur Topic: JP-tje krijgt pit  (gelezen 38404 keer)

Rika1963

• Gast
Re: kooi foto's
« Reactie #15 Gepost op: november 29, 2005, 19:46:08 pm »
Ann de kooi is helemaal super ook compliment voor Birdman hoor knap gedaan!!! En JP kan geen mooier paleisje wensen gehelemaal toppie !!

:wow:

Rika

pipo

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: november 29, 2005, 19:49:46 pm »
Hoi, ik vind deze kooi heel erg mooi gemaakt voor JP. Wat een goed idee om de kooi zo te maken. :thumsup:
Ik denk dat hij hier veel plezier in zal hebben.
Groetjes

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #17 Gepost op: november 29, 2005, 20:11:03 pm »
mooi kooitje

jp heeft het idd getroffen!

amacera de pera

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: november 29, 2005, 20:12:27 pm »

hier speelt JPtje op de grond , waar een speel kleed van de kleinkinderen al niet goed voor is

amacera de pera

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: november 29, 2005, 20:13:54 pm »
hoera de foto is gelukt  :thumsup: :thumsup:

bedankt pascal :elvis:

gr ann

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #20 Gepost op: november 29, 2005, 20:37:12 pm »
Graag gedaan hoor.  :thumsup:

goffini

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: november 29, 2005, 21:13:36 pm »
wat is het toch een droppie :-[ je zou er zo verlieft op worden

Gr Anja

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #22 Gepost op: december 02, 2005, 17:48:00 pm »
Nou had ik dus dit topic weer gemist  ??? Prachtig Ann!! Wat is het een schatje, hij is erg vertederend h

Africangrey

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: december 02, 2005, 18:02:36 pm »
Wat ziet hij er superlief uit
Wilde nog even mijn waardering uitspreken voor je Ann dat je de verzorging op je neemt.
Echt geweldig, zo te zien heeft hij het super naar zijn zin :thumsup:
Groetjes
Ineke

amacera de pera

• Gast
Re: kooi foto's enhet verder verloop van JP-tje .
« Reactie #24 Gepost op: december 06, 2005, 22:32:34 pm »
JP-tje begint steeds levendiger te worden , als eerste zit ze smorgens al te piepen als ze hoort dat ik uit bed bed , zo van he he dat zal tijd worden ik verrek van de honger . en eten kan ze. toen ze kwam woog ze 310 gram wat ik toch wel erg weinig vond  en nu 3weken later weegt ze 338 gr  ze eet nu smorgens pellets wel een beetje voor geweekt anders wil ze het nog niet smiddags krijgt ze eikachtvoer met groente en fruit erdoor en savonds een beetje zaad als ze teminste het andere ook goed gegeten heeft ander neem ik b.v haar middag prakje en doe daar een heel klein beetje zaad door en dat krijgt ze dan weer (en ook al fop ik haar zo ze eet het op )

haar dagelijkse badje met een pootjes massage vind ze heerlijk ook haar nieuwe kooi valt goed in de smaak bij mevr: niet altijd heeft ze zin op in de speelplaats te spelen , als ik haar daar in zet gaat dan ze soms meteen naar het trapje om weer te rug te klauteren ,ook als ze op de grond is zit gaat ze wel eens om hoog zitten kijken zo van mag ik terug ,maar een beetje beweging kan geen kwaad ze moet toch haar pootjes blijven oefenen ook het klauteren tegen het gaas is een goede oefening zowel voor haar poten als voor haar nek spieren. ze gebruikt haar snavel voor veel meer dingen dan lora en pedra , het is voor JP-tje ook een hulmiddell bij het lopen, haar staart en snavel daar zoekt ze haar evewicht mee . heerlijk vindt ze het om op de grond te zitten en dan lekker wapperen met de vleugels ze begrijp alleen nog niet waarom ze dan achter uit gaat . ook al is het met een omweg ze komt waar ze wezen wil en als een pingwing waggelt ze achter mij aan

dit week end zijn we begonnen met Reiki ( baad het niet dan schaat het zeer zeker niet) op deze manier willen we zien of JP-tje wat meer kracht in haar poten kan krijgen zo dat ze ook wat rechter op kan lopen zonder omte vallen .

Misschien dat er onder jullie mensen zijn die denken Reiki?????  dat  kan JP-tje toch niet helpen!!!  en misschien hebben die wel gelijk ,

Allleen heeft het mij wel geholpen om van mijn krukken en rolstoel af te komen, terwijl de dokters zijden dat ze er niets meer aan  konden doen en ik het maar beter kon acsepteren om het leven makkelijker voor mezelf te maken . O ja ik weet het ik ben een hele grote eigewijs maar juist daarom loop ik nu weer niet zonder pijn maar wel zonder krukken en de rolstoel staat  in de schuur .ik red mezelf met de rolator , en die is nog makkelijk ook met de papegaaien.

Rei staat voor Universele   en
Ki staat voor levens energie         en ik denk dat JP-tje die levens energie best kan gebruiken   ik wil hier niet gaan zeggen dat ze weer normale pootjes zal krijgen , maar als ze er een klein beetje gemakkelijker door zou gaan lopen zou het toch heerlijk zijn voor haar . ik hoop op een beetje meer kracht in haar pootjes .
Mijn zorgverzekeraar vergoed deze behandelingen niet dat deden ze ook niet voor mij ,dus zeker niet voor JP-tje Ha Ha Ha
degene die mij behandeld heeft (dat is een vriendin van me ) heeft tekennen gegeven JP_tje kosteloos te willen behandelen , .

ook bij dieren zijn met Reiki al goed al goede resultaten behaald, misschien heeft JP-tje er ook wat aan.

ik hou jullie  op de hoogte.  groetjes Ann

Wickingh

• Gast
Re: kooi foto's en het vedere verloop van JP-tje
« Reactie #25 Gepost op: december 06, 2005, 22:39:09 pm »
Hai Ann,

mooi hoor,ennuh ...baadt het niet schaden zal het zeker niet  :thumsup: ,

mvg Frank

goffini

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: december 06, 2005, 22:45:47 pm »
dit vind ik heel leuk om te lezen. healing (reiki) is voor ons goed dus kan het zeker geen kwaad voor dieren  :thumsup:
ik merk ook aan puckie hoe lekker hij het vind als ik mijn handen los om hem heen houd,gaat hij helemaal in mijn handpalm zitten.
het zal jptje vast goed doen!!!

GR anja

amacera de pera

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: december 06, 2005, 22:48:51 pm »
ik vind dat we alles moeten proberen , een operatie om haar onderste deel van de pootjes er  af te halen  is op dit moment voor mij geen optie ze gebruikt haar nageltjes nog met het klimmen ook al zwaait ze eerst drie keer met haar poot (het is ook z'n een vriendelijk beest) voor ze houvast heeft  , het is een echte doorzetter hoor ze blijft iets proberen tot ze het voor elkaar heeft en dan kijkt ze zo van  lekker phu   ik heb het zelf gedaan zonder jou hulp  en zo jong ze is, als ze iets doet wat ik niet heb gezien zit ze heel triomfantelijk te piepen tot ik even kijk wat er is

gr Ann

goffini

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: december 06, 2005, 22:53:03 pm »
dat zijn niet mijn woorden,maar ontspannen is voor iedereen op zijn tijd lekker toch :)

liefs en welterusten anja

charon

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: december 07, 2005, 07:58:54 am »
hoi ann
ik ben in ieder geval heel blij dat het zo goed met jullie gaat en ik hoop dat het alleen nog maar beter zal gaan.

Ik kan jammergenoeg je foto's niet bekijken ik krijg aleen maar kruisjes