ik begrijp het goeddat julie allemaal best wel boos kunnen worden op de vorige eigennaar dat was ik ook toen ik hoorde dat dit NIET KWAM door een klak tekort .ik heb het allen wat minder netjes onder woorden gebracht dan jullie

,en ik herhaal het hier zeer zeker niet .
De kosten op de vorige eigennaar verhalen dat kan niet ik wist wat JP_tje mankeerde en heb haar juist daarom mee genomen dat het allemaal veel erger is dat we toen eigenlijk dachten , dat is dan domme pech voor ons
en ja de vorige eigennaar heel div: kern via de mail gevraagt hoe het met jptje ging , ik heb haar net een mail gestuurd en haar heel kort laten weten hoe het er nu mee gesteld is .en heb gezegt dat ik er nu niet veder over uitwil wijden ook heb ik fot's bijgevoegt.
als ik nu uitgebreid zou schrijven ben ik bang dat ik niet zo netjes meer blijf want ook ik denk dat een goede vogelarts in belgieen er met een wat aan had kunnen doen ,het had JP-tje in idergeval veel pijn bespaart gebleven
volgens dokter Feld had een arts met liefde voor het dier dit ook div: weken geleden kunnen doen(als er een arts aan te pas is geweest??) maar een ding is zeker JP-tje is nu van ons en zal alles krijgen wat er voor haar nodig is ook een evt: tweede operatie,
de massage die ik haar gaf heeft er in iedergeval voor gezorgt dat de bloed doorstrooming op gang bleef en zij haar poot kan gebruiken
en wat de rekening betreft ach we zullen zien hoe dat loopt . ik heb net mijn leptop verkocht daar deed ik toch niet zo veel mee
gr Ann