Auteur Topic: JP-tje krijgt pit  (gelezen 38393 keer)

Offline Dilletantjes vader

• Pas uitgevlogen
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
    • www.vogel-online.nl
Re: kooi foto's en JP-tje nu onder nacose
« Reactie #45 Gepost op: december 08, 2005, 13:52:55 pm »
Dag An,ik had al een mailtje verstuurd,niet doorgekomen denk ik.,met ong deze strekking.

An ik ken DR Feld als een zeer amabele man en Dr. Ik verwacht eigenlijk niet dat hij het volle pond rekent,met name gezien de achtergrond van JP-tje en hoe jij je daarvoor inzet,maar los daarvan duimen wij hier allemaal op een goede dierwaardige afloop.Hij is in goede handen.

Ps nog bedankt voor het T-shirt voor Dyl.

GR Kees.

Tommy

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: december 08, 2005, 14:33:50 pm »
Sluit me ook bij Frank aan...het is in en in triest dat dit gebeurd is :cry: En dat praat je niet goed met geen verstand van... :(
Wat een geluk voor kleine JP dat hij jullie trof Ann :-*

70% kans...dat klinkt niet verkeerd ;) Heel veel sterkte en we duimen met jullie mee dat het herstel van de operatie goed uitpakt :thumsup:

Pascalle

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: december 08, 2005, 15:10:37 pm »
Wat spannend allemaal. Ik hoop dat JP-tje er niet teveel last van heeft en wat fijn dat hij er zo snel iets ging doen. Ik blijf het knap vinden wat ze allemaal kunnen!  :thumsup:
Sterkte ermee en geef hem maar een dikke knuf van ons.

Echt goed van jullie dat jullie JP-tje deze kans geven!  :thumsup:

amacera de pera

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: december 08, 2005, 15:55:11 pm »

hier twee foto's van JP-tje ze heeft de operatie goed doorstaan nu heeht ze een blauw pootje dat is de poot waar twee breuken in zaten , de vergroeiing is weg gezaagt en een versebot breuk is tegen elkaar gezet, dit pootje blijft iets kleinerdan de andere , de andere poot hebben ze zo kunnen zetten en met een pin gezet ook is daar meteen de pees mee vast gezet deze hoefde niet persee in dat blauwe tape verband een stukje gaas met gewoon pleister er om houd de boel daar bij elkaar

JP-tje is een kanjer toen ze me zag begon ze te piepen en schoof naar me toe ik kroelde haar even en ze legde haar kopje in m'n hand . ja toen had ik het gehad en kon het niet meer droog houden op mijn hurken zat ik bij haar hokje de asistentestond er naarst maar gin toen de dokter er bij halen ,de medicijnen werden uit gelegt en er werd gevraagt of ik dat zelf kon en daar tweifelde ik geen minnut over gat zou geen probleem zijn en ja heerlijk JP-tje mocht mee naar huis met de belofte dat ik meeteen zou bellen en komen als ik iets niet vertrouwde, dat kon ik dus allemaal plechtig beloven en binnen 5 min stonden we buiten ik zei nog we moeten nog betalen  en dokter feld zei prettige feest dagen en dat zien we over 3 weken wel als jullie terug komen om de pinnen er uit te halen met nog een aai over JP-tjes koppie en een verwen haar maar fijn stonden we dus echt buiten.

o ja de dokter vroeg nog of we foto's hadden van zo als het was en of we het ver loop ook op foto voor hem willen zetten .ook dat is voor ons geen probleem ik heb er net een paar mooie afgedrukt en ze zijn al op de post .hij zal ze morgen al wel hebben

JP-tje blijft op advies nog even 1x per dag op de pap daar kunnen zijn medicijnen dan door en zij (het isnu een bewezen meisje )mag lekker alles eten wat ze wil pellets/zaad/groente en fruit als ze maar aansterkt dus niet dwingen om pellets te eten dat kan later wel als ze sterk genoeg is

ik hou jullie van het verloop op de hoogte

gr ann

Binkie Yoe

• Gast
Re: JP-tje is geopereerd
« Reactie #49 Gepost op: december 08, 2005, 17:00:12 pm »
 :cry: :thumsup: :-*

Rika1963

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: december 08, 2005, 17:25:32 pm »
Hoi Ann,

Ik hoop dat JP'tje met de kerstdagen helemaal weer toppie is en voorspoedig hersteld en vind het helemaal top van je hoor dat je zo snel naar een dierenarts bent gegaan!! Geef JP maar een beterschap knuffie van mij  :)  :-*

Ik hoop wel dat de vorige eigenaars van JP zich dit verhaal aantrekken wat jij allemaal voor JP'tje doet en toch nog iets van een vergoeding bieden, want hebben die nog wel eens gebeld hoe het met JP'tje gaat???

Groetjes en sterkte !!

Rika

Tommy

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: december 08, 2005, 17:30:22 pm »
Ach dat kleine schatje :cry:
Ik kan me goed voorstellen dat je het even te zwaar kreeeg Ann, dat kleine meisje beleeft wel veel in dr korte leven he :cry:
Dikke knuffel voor JP en voor jullie, ik vind t echt fantastisch hoe jullie met haar bezig zijn :-* En wens Jptje beterschap oke ;) :-*

« Laatst bewerkt op: december 08, 2005, 17:47:59 pm door Tommy »

andreswart

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: december 08, 2005, 17:39:26 pm »
Goed zeg, van je,
Hoop dat hij lekker snel weer kan klimmen.
Echt heel erg knap  :thumsup:
Andre

Nanda

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: december 08, 2005, 17:51:14 pm »
Jeetje, wat een vervelende toestand zeg.
Ik heb net het hele topic even doorgelezen, maar wat een ongelofelijk  :-X zijn de vorige eigenaars zeg :angry: :angry: :angry:

Ik vind het heel dapper van je dat je dit allemaal op je neemt. Ook je man verdiend een pluimpje hoor, want ik heb begrepen dat het meer jou hobby is dan die van hem :)
Ik weet zeker dat JP-tje helemaal op zijn plekkie is bij jullie, het opnemen in jullie gezin van mens en dier die het minder getroffen hebben in het leven zit er bij jullie helemaal in :thumsup:

Ook al haalt JP-tje die 70% verbetering niet, alles is beter dan dat het was.

Jullie verdienen echt een  :-*

amacera de pera

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: december 08, 2005, 17:51:21 pm »
ik begrijp het goeddat julie allemaal best wel boos  kunnen worden op de vorige eigennaar dat was ik ook toen ik hoorde dat dit NIET KWAM door een klak tekort .ik heb het allen wat minder netjes onder woorden gebracht dan jullie  :angry: >:D,en ik herhaal het hier zeer zeker niet  .
De kosten op de vorige eigennaar verhalen dat  kan niet ik wist wat JP_tje mankeerde en heb haar juist daarom mee genomen dat het allemaal veel erger is dat we toen eigenlijk dachten , dat is dan domme pech voor ons
 en ja de vorige eigennaar heel div: kern via de mail gevraagt hoe het met jptje ging , ik heb haar net een mail gestuurd en haar heel kort  laten weten hoe het er nu mee gesteld is  .en heb gezegt dat ik er nu niet veder over uitwil wijden  ook heb ik fot's bijgevoegt.

als ik  nu uitgebreid zou  schrijven ben ik bang dat ik niet zo netjes meer blijf want ook ik denk dat een goede  vogelarts in belgieen er met een wat aan had kunnen doen ,het had JP-tje in idergeval veel pijn bespaart gebleven

volgens dokter Feld had een arts met liefde voor het dier dit ook div: weken geleden kunnen doen(als er een arts aan te pas is geweest??)  maar een ding is zeker JP-tje is nu van ons en zal alles krijgen wat er voor haar nodig is ook een evt: tweede operatie,

de massage die ik haar gaf heeft er in iedergeval voor gezorgt dat de bloed doorstrooming op gang bleef en zij haar poot kan gebruiken

en wat de rekening betreft ach we zullen zien hoe dat loopt .   ik heb net mijn leptop verkocht daar deed ik toch niet zo veel mee

gr Ann

Kimz

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: december 08, 2005, 17:53:22 pm »
Geweldig dat je dit doet! :thumsup:

Aaranâ„¢

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: december 08, 2005, 18:01:55 pm »
Geweldig om dit zo te lezen,
Ben echt blij dat jptje bij jullie is gekomen!

jeske5

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: december 08, 2005, 18:03:06 pm »
Ik kan ook zo ontzettend boos worden als ik zoiets hoor!  :angry: Ik snap heel goed dat jij dit niet netjes onder woorden hebt gebracht, ik geef je groot gelijk. Dit is gewoon puur dierenmishandeling!  :angry:
Ik vond het al super dat jullie JP-tje genomen hebben en haar zo'n goed leven proberen te geven, maar na dit verhaal ben ik hier nog meer van onder de indruk. Wat jullie allemaal voor haar over hebben! Super!  :thumsup: Ik zou willen dat iedereen zo goed was voor zijn dieren.
Ik hoop dat JP goed herstelt en dat ze straks toch een beetje kan lopen. Veel sterkte!!

Ronald

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: december 08, 2005, 18:16:26 pm »
:thumsup:
(sprakeloos)

Ronald.

amacera de pera

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: december 08, 2005, 18:29:49 pm »
Dit is gewoon puur dierenmishandeling!  :

dit waren dus de woorden die die d.a. ook uit sprak

maar laten we eerlijk zijn het aller belangrijkste is dat JP-tje nu geholpen is en wij ontzetend veel van haar houden ook mijn man ondanks dat het inderdaad mijn hobby is kan JP-tje geen kwaad doen in zijn ogen en dat hij dit zo rustig en zonder boze woorden allemaal over zich laat komen m'n petje af voor hem :-*

gr Ann