JP-tje voeld zich vandaag opper best zij klauterd door hele kooi af en toe gaat ze op een vande plankjes zitten om uit te blazen brabbelt wat en klauterd weer veder.
het is wonderbaarlijk hoe goed ze met die stijve poot alles kan , lora en pedra beginnen aan de aanwezigheid van JP-tje te wennen en zijn nu ook wel nieuwschierig lora zat op de rand van de speel tafel we haden tegen haar gezegt'' kijk JP-tje heeft een zeere poot en lora is een grote meid he zij doet lief voor JP-tje " ik loop naar de keuken om wat lekkers voor die 3 donders te halen en ik hoor lora zeggen au au au blote kont au pedra antwoorde met hahaha en die kleine JP-tje keek om hoog met een blik zo van wacht maar tot ik groter ben
dan zal ik jullie nog wel krijgen.
heerlijkals je ziet dat ze elkaar dulden dan is er toch hoop dat ze later samen ook leuk zullen spelen
nu ik dit zit te schrijven hangt JP-tje aan de bovenkant van haar kooi ,en ik zit natuurlijk op het punte van mijn stoel met oef hoe gaat dit af lopen ,ik loop naar de kooi en denk ik zal m'n hand er maar onder houden dan valt ze eventueel zachtmaar mevrouw loste dit ook zelf op

,ze ging aan haar snavel hangen schommelde iets heen en weer voelde dat haar poot steun had aan het plankje en liet zich zakken

zo dat kan ze dus nu ook puf puf . ik had zo iets van ooooooooo....laat haar niet op de poot vallen dan kunnen we op nieuw beginnen . ja het is hier al zo vaak gezegt soms maken we onsTE veel zorgen om die schatten ,maar beter te veel dan geen en als JP-tje het inde gaten krijgt dat ze op deze manier de aan dacht heeft kan het wel eens een grote boef worden met haar kunsjes
gr Ann