Auteur Topic: JP-tje krijgt pit  (gelezen 38347 keer)

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
Re: JP-tje krijgt pit
« Reactie #105 Gepost op: december 27, 2005, 19:46:47 pm »
succes!!! we hopen op goed antwoord!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #106 Gepost op: december 27, 2005, 20:08:25 pm »
Ik zou me ook zorgen maken hoor als ze niet eet, zelfs geen zonnepitje.. Sterkte en ik ben z

amacera de pera

• Gast
« Reactie #107 Gepost op: december 27, 2005, 22:00:04 pm »
 :thumsup: :thumsup: :thumsup: ja hier zijn we dan weer JP-tje had inderdaad pijn in die poot waar de pees was goed gelegt de pin zat al een beetje los het werd tijd dat hij er uit ging  en dat is nu dus ook gebeurt met warm water badjes en massage kan de poot weer redelijk recht komen te staan nu moet de pees langzaam gerekt worden met oefeningen ,mocht dat niet lukken dan kan de zelfde operatie gedaan worden als aan de andere poot  maar daar wachten we mee tot ze sterker is en in de tussen tijd oefenen misschien is het dan niet nodig :a036:  :)

maar het hele grote GOEDE NIEUWS IS haar andere poot staat recht Ze staat op haar pootje met haar teentjes gespreid ook daar moeten we mee oefennen en van af morgen moet ze ook een dikke stok in haar koo izo dat ze zich ook op die manier vast moet houden
de stok zetten we natuurlijk onder in de kooi als ze er af valt dan is het niet hoog  ook in haar speelbak krijgt ze een paar stokken in verschilende diktes en een touwstok  zo kan ze goed leren om haar poot goed te gebruiken  dat ze niet wou eten is begrijpelijk ze had pijn  aan de poot elke stap die ze  zette bewoog de pin en dat doet natuurlijk zeer dan ga je ook niet lopen en heb je ook geen zin in eten
Maar dat haar andere poot zo mooi recht zou komen dat is wonderbaarlijk die staat net zo als die van lora en pedra alleen haar teentje buigt ze nog niet maar ook dat komt goed zei Dr  Feld
volgende week moeten we even bellen hoe het gaat  en volgende maand wil hij haar weer zien

en nu willen jullie waarschijnlijk weten wat de rek: was he ?

we kregen de beste wensen voor het nieuwe jaar mee en dit was zijn kado :wow: ,we moesten beloven goed op ons meisjete zullen passen en direkt terug te komen als er wat was :elvis: :elvis: dr Feld

thuis gekomen zette ik haar in de kooi en ze ging meteen zaadjes eten ze heeft ook een pijnstiller gehad en  dat blijft ze de eerste week houden

morgen zal ik wel foto's laten zienvan haar poot

groetjes Ann 

dylantjuh

• Gast
« Reactie #108 Gepost op: december 27, 2005, 22:06:55 pm »
Wat goed om te horen!!!
Hopelijk komt het goed, en kan ze der pootje weer goed gebruike over een tijdje!

jeske5

• Gast
« Reactie #109 Gepost op: december 27, 2005, 22:14:38 pm »
Wat geweldig!  :a036:  :a036:  :a036:  :thumsup:
Ik heb het verhaal met een grote lach op mijn gezicht zitten lezen! Zo fijn dat JP nu in ieder geval weer een recht pootje heeft!  :thumsup:
En wat een geweldige dierenarts!
Ik ben heel blij voor jullie!  :-*

amacera de pera

• Gast
« Reactie #110 Gepost op: december 27, 2005, 22:20:55 pm »
een mooier iets hadden we ons niet kunnen wensen  :thumsup:

he pascal toch wel goed dat ik een beetje bleef dromen he!  ;)

gr Ann

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #111 Gepost op: december 27, 2005, 22:58:14 pm »
 :a036: :a036: :a036:

Geweldig, wat superleuk om allemaal te lezen!!!  :thumsup: :thumsup:

Offline Dilletantjes vader

• Pas uitgevlogen
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
    • www.vogel-online.nl
« Reactie #112 Gepost op: december 27, 2005, 23:25:54 pm »
Wie goed doet die goed ontmoed,nietwaar An? Ik had al een keer eerder uitgebreid naar je gemaild maar deze was niet doorgekomen An,in die andere mail gaf ik al een voorzet van wat ik hoopte voor jullie[JP tje en je gezin].
Fantastisch dat het zo goed gaat he,gelukkig nieuwjaar jongens,het oude eindigt voor jullie iig goedhe.

Gr Kees.

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • The Birdman
« Reactie #113 Gepost op: december 28, 2005, 10:14:50 am »
Toopie zeg Ann!Wat een lieve dokter...das een mooi geschenk dan!
Ik hoop dat JP'tje zich er lekker mee red en dat op den duur haar andere pootje ook op die manier behandeld kan worden.
RESPECT voor jullie,jullie zijn er zo lief mee bezig,echt helemeel SUPER!!  :a036: :-*

Rika1963

• Gast
« Reactie #114 Gepost op: december 28, 2005, 10:28:50 am »
 :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup:
helemaal Toppie dus !!!

Rika

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #115 Gepost op: december 28, 2005, 10:45:14 am »
he pascal toch wel goed dat ik een beetje bleef dromen he!  ;)

Hoi Ann,

Zeker weten :thumsup:

Het is jullie van harte gegund hoor.  :-*

goffini

• Gast
« Reactie #116 Gepost op: december 28, 2005, 11:15:32 am »
wat een lief mens die dokter ,net zo'n lief mens als jij ann..
ik wens voor jou ,jptje en je fam heel veel gezondheid,geluk en een liefdevol 2006.. :-* :-* :-*

liefs anja

amacera de pera

• Gast
« Reactie #117 Gepost op: december 28, 2005, 16:12:56 pm »
zo als belooft een  foto van de poot van JP-tje  ik durfde haar nog niet op de touw stok te zetten wandt dan zal je zien dan dondert ze naar beneden alds ik een foto aan het maken ben ,we oefenen wel op de stok maar dan zit ik er dicht bij , ze houd het ongeveer 5min vol, ze kan haar teentjes mooi spreiden he

de tweede foto is ook samen met lora en pedra op de klimpaal samen gaat ook steeds beter  , jaloezie is er haarst niet meer bij

gr Ann
« Laatst bewerkt op: december 28, 2005, 16:15:01 pm door Ann »

amacera de pera

• Gast
« Reactie #118 Gepost op: december 28, 2005, 16:27:47 pm »
ze krijgt smorgens en savond pijn stillers  en op het moment eet ze weer gewoon , we denken dat ze niet wou eten door de pijn ,ja wat wil je als er een pin al los zit ga je ook niet lopen krijg je alleen meer pijn dus gaje ook niet naar de etens bak :) we mogen gewoon aan haar poot zitten op hem zachtjes te maseren  eigelijk mag je alles met die schat doen,leg ik haar op d'r rug blijft ze gewoon liggen met de pootjes om hoog leg ik dan mijn vinger indie geopareerde poot knijpt ze al wel iets met haar tenen  ,als ze zit en ik zet haar poot op mijnvinger dan laat ze hem gewoon op mijn vinger rusten zonder hem aan te spannen

ann

goffini

• Gast
« Reactie #119 Gepost op: december 28, 2005, 18:12:51 pm »
ik weet niet wat jij er van vind Ann ?maar ik vind het een levens groot verschil  :thumsup:
en lekker dat hij weer wil eten,ja goofy wilde ook niet eten van de pijn,dus dat zal het wel geweest zijn..
heel veel sterkte veder ..
gr anja