JP-tje begint dingen na te doen van lora en pedra zo begint ze allerlij geluidjes na te bootsen het gaat nog niet erg duidelijk maar we herkenen er al we een paar het klakken met de tong kan ze al heel geod en van daag kregen we voor het eerst kus geluidjes van haar en als lora fluit maakt ze een kombinatie van piepfluit geluid op de zelfde toon hoogte als lora .
JP-tjes gewicht blijft een beetje staan op 340 maar ze is een stuk groter geworden ze klimt langs het gaas en zit vrij goed op de takken , haar zeg maar goede poot daar knijpt ze nu ook wat met haar teentjes om je hand .
af en toe glijd ze nog wel van haar tak af doordat de slechte poot dan weg schuift ,daar meer zit ze nog op haal elleboog maar over 6 weken als ze de goede poot goed heeft kunnen oefenen en zich daar ook goed mee vast kan houden dan laten we de ander poot recht zetten . nu al gaat er een wereld voor haar open ze klimt en klauwterd van beneden naar boven en terug niet altijd ze laat zich ook wel voorzichtig zakken of kukkelt naar beneden daar om vind ik het fijn dat haar kooi niet te hoog is dat kan ze terminste niet van ver vallen
a.s. week gaat ze voor een week naar mijn dochter samen met lora en pedra (daar zijn ze in goede handen) wij mijn man en ik gaan er een weekje tussen uit naar barcelona alles is goed geregelt als er wat zou zijn dan kan jennifer naar de vogel arts in den haag en d.a.feld weet er van ,die arts kan altijd bellen en navraag doen wat de voor geschidenis is van JP-tje
allemaal de groetjes en jullie horen weer van mij na 18 januari
gr ANN