Auteur Topic: JP-tje krijgt pit  (gelezen 38470 keer)

amacera de pera

• Gast
Re: JP-tje krijgt pit
« Reactie #165 Gepost op: januari 26, 2006, 12:42:24 pm »
 ja loes nog even en ik moet uitkijken dat ik zelf nog genoeg op mijn bord hou anders ga ik afvallen (er mag wel wat af) :)  de reaktie van hans was geef mij er ook zo een  ;D hoi hoi we mogen nog een grijsje  ik heb hem belooft er naar uit te kijken :P

gr Ann

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #166 Gepost op: januari 26, 2006, 12:43:33 pm »
 ;D

Pluisje

• Gast
« Reactie #167 Gepost op: januari 27, 2006, 01:35:45 am »
 :thumsup:

amacera de pera

• Gast
« Reactie #168 Gepost op: januari 27, 2006, 17:24:42 pm »
vandaag heeft JP-je iets minder gegeten dan gisteren maar nieit verontrustend weinig,wel merk ik dat ze graag een warme hap heeft , zodra het af gekoeld is wil ze het niet meer (koud avond eten is ook niet lekker ) ze zit op dit moment al haar fluit tonen te oefenen en krijgt daar respons bij van lora en pedra en de valkjes kweteren ook lustig mee tusen 5 en 6 begint het hier een beetje op het n.o.p. te lijken  :) al met al lijkt het goed te gaan met JP-tje ik weeg haar dagelijks en er komt al wel een paar gram bij ik dwing haar niet ,ze moet gewoon zelf eten ook al is dat bij ons of lora en pedra . het aller belangrijkste is dat ze zelfstandig eet . ja je zal maar honger heben dan wil je wel  ;) ze zal me nog wel eens op de proef stellen maar zolang ze niet gaat afvallen ben ik koppiger dan zij is (hoop ik) :P

gr Ann

amacera de pera

• Gast
« Reactie #169 Gepost op: februari 01, 2006, 15:41:39 pm »
nog steeds eet JP-tje erg weinig van alles wat we haar aanbieden eet ze maar 2 of 3 hapjes er moet toch een mogelijkheid zijn om haar zefstanding genoeg te laten eten
van middag heb ik het eens anders geprobeert en dat ging heeeeeel goed

eerst even kijken wat de lora en pedra hier mee doen Jp-tje probeerde nog even of pedra haar wou voeren maar dat was iets dat pedra niet zo leuk vond
ja dan moet ik maar eens kijken wat dat is dat ze eten

door dat JP_tje voorzichtig ging proeven vond lora het niet leuk meer en ging op de stoel zitten toekijkenJP-tje nam een klein hapjeen dat smaakte tochwel lekker

nog maar een hap proberen

nu weet JP_tje het zeker en volgt het voorbeeld van pedra het eene stuk na het andere ging naar binnenhet maakte niet uit wat het was mango ,appel of banaan of wortel daar overheen een beetje kracht voer er werd geten door JP_tje wel keek ze steeds op om te zien of pedra ook nog at en ging toen weer door met grote happen

He He zou dit nu de goede manier zijn ? ze leerd er in ieder geval  iets van maar voorlopig zet ik ze voor het eten gewoon met z'n drie en bij elkaar

gr ann
« Laatst bewerkt op: februari 01, 2006, 15:44:30 pm door Ann »

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #170 Gepost op: februari 01, 2006, 15:46:48 pm »
Wat een leuke foto's!!!

Goed voorbeeld doet volgen!  :thumsup:

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #171 Gepost op: februari 01, 2006, 16:08:53 pm »
Ja bij mij ook jammergenoeg  ;D

amacera de pera

• Gast
« Reactie #172 Gepost op: februari 18, 2006, 17:39:01 pm »
hier zit JP-tje op de nieuw speelplaats waar alle vogels kunnen spelen .
duidelijk is te zien dat ze netjes kan zitten op z'n dikke tak nou ja netjes met een poot dan de andere poot is nog niet goed zoals jullie kunnen zien we hopen dat die a.s.dinsdag net zo mooi recht gezet zal worden al de vorige, het is wel weer even spannen

grAnn

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #173 Gepost op: februari 18, 2006, 17:41:22 pm »
 :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: Wat verschrikkelijk lief ziet ze er hier uit zeg!! En wat een prachtige tak is dat!! Nog effe en hij is kaal! :)

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #174 Gepost op: februari 18, 2006, 17:43:53 pm »
Wat een leuke foto zeg  :hart:
en de speelplek ook natuurlijk  :thumsup:

Rika1963

• Gast
« Reactie #175 Gepost op: februari 18, 2006, 17:57:13 pm »
An ze heeft zo'n enorm lief koppie echt een supermodel gaai !!! :wow:
Ook haar oogjes worden lichter he?
En ze zit prima op haar stok ook haar ene voet staat harstikke goed, straks andere pootje nog...dat zal weer wel weer even spannend zijn, maar dat zal vast goed gaan!!

Groetjes Rika

amacera de pera

• Gast
« Reactie #176 Gepost op: februari 18, 2006, 18:14:10 pm »
o die takken mogen ze kaal en stuk kluiven daar zit ik niet mee we hebben ze bijna in voorraad , bij de scouting waar een van onze zoons de leiding heeft ,zijn de wilgenbomen er vorig jaar bij ing schoten van daar de dikte er van de takken en er liggen er nog een stel te wachten tot ze gebruikt gaan worden .

als het camping seisoen gaat beginnen maak ik weer een standaard voor daar

ja  ze heeft echt een liev koppie ze kan je zo vertederend aan kijken , als ik happy bird day voor haar zing gaat ze dat op bijna de juiste toon hoogte mee zitten fluiten en als ik mijn hand voor haar hou danzegt ze vaak iets wat lijkt op  kom maar  ,dat zie ik eerst altijd nu is het gewoon stap open ze doet hetwel op de platte hand en niet zo snel als de andere zij moet eerst hou vast zoeken met haar snavel

GR ann

Binkie Yoe

• Gast
« Reactie #177 Gepost op: februari 18, 2006, 18:20:23 pm »
 :hart: :-[ ::) wat een scheet om te zien!!

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • Geslacht: Man
  • The Birdman
« Reactie #178 Gepost op: februari 18, 2006, 18:21:31 pm »
 :wow: :thumsup:

Offline sweety

• Uit de jeugdrui
  • sweety
    • aursil
« Reactie #179 Gepost op: februari 19, 2006, 12:41:26 pm »
hoi ann

ik hoop voor jp-tje dat het woensdag goed gaat komen  met zijn andere pootje geef hem maar een knuffel van mij  :-*
en veel sterkte voor jullie in de uurtjes van onzekerheid
pas op dat je  niet in de verleiding kom een sigaret op te steken hoor nog effe volhouden  :-*

vgr sweety