Auteur Topic: JP-tje krijgt pit  (gelezen 38443 keer)

amacera de pera

• Gast
Re: JP-tje krijgt pit
« Reactie #210 Gepost op: februari 24, 2006, 12:31:16 pm »
JP-tje is van daag wat rustiger dan anders ik denk dat dat normaal is ze moet de poot die het eerst geholpen was nu echt gaan gebruiken ze klimt wat minder alleenals ze naar haar eten wil en terug naar haar plekje ,het is ook niet niets z'n stijf poot aan je lijf die niet wil doen wat jij wil ,ze eet goed en heeft zo te zien geen extra pijn ook met het oppakken geeft ze geen krimp al het pijn zou doen laat ze dat echt wel weten nu vind ze het alleen erg fijn om lekker bij je te liggen en die kans krijt ze volop, over 4weken mag het tape er af en zullen we zien hoe het pootje staat ,gedult en afwachten dan maar .

gr ann

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #211 Gepost op: februari 24, 2006, 12:43:49 pm »
Vier weken is best lang,maar als het net zo snel hersteld als
het eerste pootje valt het mee.
Ik denk ook dat z'n nu goede pootje sneller vermoeid is met
heen en weer klimmen,maar ik vind haar toch een sterke doorzetter  :thumsup:

Beterschap,voor jullie beide  :-*

Gr,Antonia

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #212 Gepost op: februari 24, 2006, 14:53:32 pm »
 :a036: Applaus voor JPtje en zet hem op allemaal daar!! :-* :-* :-*

amacera de pera

• Gast
« Reactie #213 Gepost op: februari 25, 2006, 20:41:53 pm »
JP-tje gaat erg goed voor uit ze weet hoe ze nu moet klimmen met  deze poot begint ook weer te fluiten en brabbelen heeft erg veel interesse van wat er in de kamer gebeurt zeurt af en toe om wat aan dacht  en eet nu  heel goed

ze speelt ook weer, het liefst met speeltjes  met veel kleurtjes
 ha ha   dat zie ik nu pas, haar poot is wel leuk in kleur  ;D rose echt voor een meisje  :)

ze is een echte vechster  over een paar weken zijn deze malle poten foto serie  weer het verleden ,wat is er toch veel gebeurt in een korte tijd.
ik heb alle foto's van haar van af het begin tot nu weer eens  bekeken ,dan zie je pas goed hoe haar wereldje al weer veranderd is , en wat zijn wij blij dat we dit hebben kunnen  doen voor haar

gr  Ann

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #214 Gepost op: februari 25, 2006, 21:32:08 pm »
Heel fijn hoor dat het zo goed gaat  :a036:

En een leuke foto  :hart:

Offline sweety

• Uit de jeugdrui
  • sweety
    • aursil
« Reactie #215 Gepost op: februari 25, 2006, 21:40:44 pm »
hoi ann

wat fijn voor hem dat hij al weer langzaam de oude word  :thumsup:

sweety

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #216 Gepost op: februari 26, 2006, 10:28:09 am »
Ach wat een lief lief moedig schatje!! :hart:

pipo

• Gast
« Reactie #217 Gepost op: februari 26, 2006, 11:13:30 am »
Hoi,
wat past deze lieverd zich toch snel aan,aan de omstandigheden. Ze pakt haar leventje weer snel op. :thumsup:
mvg

Rika1963

• Gast
« Reactie #218 Gepost op: februari 26, 2006, 14:32:40 pm »
Wat is het toch een schatje en rose staat haar leuk hoor hahahaha ik vind het nu al zo

goffini

• Gast
« Reactie #219 Gepost op: februari 26, 2006, 16:00:32 pm »
nou heeft ze al zoveel mee gemaakt!!! en nog kijk ze zo lief uit haar oogjes.onbegrijpelijk h

amacera de pera

• Gast
« Reactie #220 Gepost op: februari 26, 2006, 19:12:33 pm »
nou heeft ze al zoveel mee gemaakt!!! en nog kijk ze zo lief uit haar oogjes.onbegrijpelijk h

Rika1963

• Gast
« Reactie #221 Gepost op: februari 27, 2006, 11:26:52 am »
Ja JP'tje is toch een speciale vogel om nog zo goed te vertrouwen in de goedheid van mensen te hebben, hij weet vast en zeker dat hij op een supergoed plekkie terrecht is gekomen !!!

Pulkt ze trouwens niet aan het rose verband?? Of denkt ze dat staat wel mooi bij mijn grijze verenkleed hahahaha

Groetjes Rika

amacera de pera

• Gast
« Reactie #222 Gepost op: februari 27, 2006, 14:56:50 pm »
Pulkt ze trouwens niet aan het rose verband?? Of denkt ze dat staat wel mooi bij mijn grijze verenkleed hahahaha

Groetjes Rika
  wonderbaarljk genoeg plukt JP_tje niet aan dit rose verband tape misschien is het niet lekker de vorige keer hand ze blauw tape om en daar zat ze wel telkens aan te plukken, ander smaakje ? maar wie weet het kan nog komen als het begint te jeuken

een speciale vogel zal ze altijd wel blijven denk ik , ze is zo lief en aanhankelijk ik kan me echt niet geloven dat ze bij de vorige eigenaar de kinderen zo beet, ze is ook helemaal niet bang voor kinderenen speeld ook met onze klein kinderen en die weten dat het niet is toegestaan dat ze haar oppakken 
JP-tje kan ook zo heerlijk bij je kroelen kruipt ze helemmaal omhoog en legt dan haar kopie in je hals en ligt dan,  knor geuidjes te maken  lora en pedra zijn heel anders lora is echt een dondersteen en pedra vind het fijn om haar eigen gang te gaan en maakt ook gebruik van het speelgoed ,lora niet die probeert alleen alles te doen wat niet mag en haal je haar weer ergens van daan waar ze niet mag komen dan is het heel eigenwijs ''nou hoor 'len begint te lachen waarop pedra meedoet  ik wacht er op dat JP_tje ook begint
dan leer ik ze vader jacob zingen in kanon  ;D :P

Rika1963

• Gast
« Reactie #223 Gepost op: februari 27, 2006, 16:42:48 pm »
whaahahha nou dat wil ik horen hoor hahahahaha :thumsup:

Rika

amacera de pera

• Gast
« Reactie #224 Gepost op: maart 07, 2006, 21:33:13 pm »

Groetjes Rika
  Dat had je nu niet moeten zeggen Rika sinds vanmiddag  zit JP-tje aan het tape te plukken  waar schijnlijk vindt ze het lang genoeg duren maar ze moet nog 2 weken voor het er af kan ,

ze is zo levendig ,klimt en klautert in de ronte , als ze niet snel genoeg naar beneden kan (als ze op de laagste stok zit) dan springt ze gewoon  de dwaas  ;D , de eerste paar keer schrok ik me rot maar ze doet het met opzet de poot die in het tape zit strekt ze naar achter en dan spring ze van de stok af , het is niet hoog hoor ongeveer 15 cm en ik zeg nog tegen haar denk een beetje om je poot zit ze me aan te kijken met een schuin kopie en fluit dan heel lief  :hart:  dan hinke pinkt ze naar de andere kant van de kooi en klimt daar weer omhoog , dat zal wat worden als ze weer twee poten heeft om haar zelf voort te bewegen  ;D

gr ann