ik vind het heel knap van je dat je kan zeggen dit past niet in mijn gezinen inderdaad zoals frank zegt je moet je niets aan trekken van wat andere zeggen jij weet wat je kan en wat er binnenje gezin mogelijkis , ook ik heb 1tamme en 1 wildvang amezone ,Pera is de wild vang, ik kan er nu al wel wat mee doen maar dat koste ons ook een jaar en een hele boel pleisters soms dacht ik ook waar ben ik aan begonnen maae nu ik haal haar uit de kooi de eene keer stapt ze gelijk op de volgende keer eerst grommen maar ze stapt wel op het is geen lora die wil de hele dag knuffelen maar pedra zit nu welop mijn knie en na het douche wikkel ik haar in een hand doek en dan vindt ze het heerlijk om even op haar koppie gekriebelt te worden . van mijn man moet pedra niets weten maar dan ook niets als hij aandringt stapt ze op maar dat is dan ook het uiterste
pedra is een lieve vogel ook onze kleinkinderen kunnen haar nu wat lekkers geven ,maar het is nog steeds een vogel die het liefst op zich zelf is , ik zou haar niet meer kwijt willen maar als ik op nieuw moest beginnen ja dan zou ik wel wat meer twijfelen maar de meesten hier weten dat ik het dan toch weer zou doen Ha Ha

en als ik na div mensen had geluistert (niet alleen op het forum maar ook binnen de kennisen en familie met uitzondering van mijn kids die zijn net zo gek als moeders) dan waren pedra en JP-tje er niet geweest .
ik heb mijn hart gevolgten een kleinbeetjs mijnverstand maar ik ben er blij om dat ik de beslissing heb genomen die ik genomen heb wij hebben 3 papegaaien alle 3 anders en met hun eigen lieve dingen we houden heel veel van ze en ik zou er echt niet een kwijt willen(eerder neem ik er nog een zielepiet bij) .
maar ik vind het heel knap dat je nee heb gezegt en om dat je nu toch met twijfels zit kan ik ook begrijpen daarom is het misschien ook goed geweest dat je zo snel moest beslisen, er komt best wel een lieverd op je pad waar je met heel je hart ja tegen kan zeggen
gr Ann