Nou je dat zegt... Daphne, wat was dat ook alweer met die lui van die dierenambulance, dat was toch ook iets met Tokkies? 
Dat zijn die lui inderdaad

En ze bieden overal op...zetten zielige advertenties dat hun eigen dood is gegaan en ze gratis een nieuwe zoeken etc etc... Ze werken bij de dierenambulance en adverteren op marktplaats vaak onder namen van mensen van t dierenambulance forum...hoe orgineel

Ze vragen verder...gratis konijnenhokken, gratis agendas, gratis !nieuwe! kleren en !nieuwe! geschenken

Deze mensen zijn ziek!!!!

Hahaaa maar ik weet inmiddels heel veel van ze, hou ze al een hele poos in de gaten, bied over hun heen, heb waarschuwingen geplaatst (die dan dus wel verwijderd worden) en ik loop nog steeds met t plan er eens langs te gaan

tsja, ze werden een beetje een obsessie, maar ik was ook heeeeel boos

Ze zijn hier ook even op t forum geweest, maar waren rap vertrokken toen ik vroeg naar de amazone die ik van hun wilde kopen...maar die ze een half uur voor ik langs zou kmen aan een ander verkochten en dat via mail lieten weten. Ze liegen over ringen ziektes etc etc Bedankt nog voor je reacties in dat topic Frank!!

Trouwens...dat deze lui bij de dierenambulance werken is ook absurd, maar ja, dat mag iedereen doen

Ik zag namelijk dat ze bv een jonge meeuw hadden gevonden die nog niet zelf at. Ze hadden wel iemand gebeld om raad, maar die was er niet...toen hebben ze de hele dag verder niks gedaan, waardoor de meeuw dood ging van de honger en zij " heel verdrietig" waren

...SUKKELS!!!

pffff rustig adem halen Daphne....