Auteur Topic: ben hevig geschrokken het moet niet gekker worden  (gelezen 6921 keer)

Tommy

• Gast
Re: ben hevig geschrokken het moet niet gekker worden
« Reactie #15 Gepost op: december 12, 2005, 15:03:34 pm »
Martin uit Steenwijk....daar heb ik dus met mn domme kop Tommy gekocht. :-[
Hij klonk toen heel aardig en was dat ook ::) Ik heb er ook totaal geen spijt van!!!!, maar Martin is bij mij vreselijk ver omlaag gevallen door een aantal verhalen na de tijd en door de dingen die ik over hem ontdekte :angry:

Overigens heb ik Tommy bij hun thuis opgehaald...een dorpje ergens bij Giethoorn. Ik denk dat ik er zo naar toe zou rijden, maar ik kan niet meer op de naam van dat gehucht komen :CENS Misschien heb ik t papiertje met t adres nog voor de liefhebber...ik ben namelijk nogal bewaargek als t om spullen van mn vogels gaat :)

Hij haalt trouwens ook vogels bij mensen op onder valse voorwendselen en verkoopt ze dan weer...maar die vorige baas denkt dan dat hij hem zelf in huis wil :angry: :cry:

Wickingh

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: december 12, 2005, 15:09:01 pm »
Hai,

kijk dan ook uit als er in een advertentie staat""wegens beeindiging van mijn hobby,verkoop ik......."" .Dit is meestal de bewuste Martin,ennuh hij heeft heel andere hobby's dan papegaaien.
Hij is een doodgewone handelaar/boef die met Dennis kan concureren,

mvg Frank

Nanda

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: december 12, 2005, 17:24:01 pm »

Maar 400,-- voor een BB, bij Ranzijn te Zaandam zit al een poosje een volwassen BBtje (die er prachtig en lief uitziet, die ook handtam is en daar vragen ze ook maar liefst 395,-- euro voor!

Ik heb deze bewuste BB ook zien zitten, en heb een gesprekje aangekoopt met een medewerkster die hem verzorgd. Boris of zo heet dat BB-tje.
Hij moet voor handtam doorgaan en zo zij dat ook zelf, maar vertelde even later dat we niet te dicht in zijn buurt moesten komen want hij bijt nogal. Hij had haar ook al meerdere malen flink gebten.
Volgens mij koste hij 295 euro, maar misschien had ik mijn goeie bril niet op :)
En daarbij, als ik hem vergelijk met mijn eigen Tatoo (bb-tje) vind ik hem nou niet zo heel goed in de veren zitten........ ???

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #18 Gepost op: december 12, 2005, 17:33:50 pm »
Volgens mij koste hij 295 euro, maar misschien had ik mijn goeie bril niet op :)

Oeps, ik heb maar 1 bril, zal ik niet goed gekeken hebben?
Maar ik blijf het een smak geld vinden. Keek hij ook zo ondeugend naar jou met van die kirgeluidjes? (waarschijnlijk vond ik m daarom zo mooi  :-[)

Nanda

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: december 12, 2005, 17:46:47 pm »
Oeps, ik heb maar 1 bril, zal ik niet goed gekeken hebben?
Maar ik blijf het een smak geld vinden. Keek hij ook zo ondeugend naar jou met van die kirgeluidjes? (waarschijnlijk vond ik m daarom zo mooi  :-[)

Ja, eerlijk is eerlijk, het is een snoeppie. Alleen erg jammer dat ie daar zit. Over het algemeen zien de vogels er niet super uit, veel kaalgeplukte vogels, in sommige kooien zit zelfs bloed op de achterwand, van die uitgelopen spetters. Volgens mij was dat zelfs de kooi van 2 andere bonte boeren die niet tam zijn en voor 250 euro de deur uit moeten.... :cry:

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: december 13, 2005, 08:25:36 am »
en er staat ook vaak iemand op met buitenland moet je zo`n mensen vertrouwen ? ik denk van niet ik zou dat niet doen het is ook altijd een dezelfde persoon en als je dan een mail stuurt kun je ze in friesland komen bekijken ze zetten ook veel advertenties onder andere namen neer de familie is ook lang op tv geweest maar denken jullie dat hun gezonde goede vogels hebben ????

ER-Merinda

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: december 13, 2005, 09:18:33 am »
Citaat
de familie is ook lang op tv geweest
Wie, de Tokkies?

waldy

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: december 13, 2005, 09:32:22 am »
 ;D ;D ;D ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #23 Gepost op: december 13, 2005, 09:34:22 am »
Nou je dat zegt... Daphne, wat was dat ook alweer met die lui van die dierenambulance, dat was toch ook iets met Tokkies?  ???

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: december 13, 2005, 10:00:40 am »
ja dat klopt hun ja die staan ook gigantisch veel op mp met grijze roodstaart ze staan er met andere namen en als je een mail stuurd en een bericht terug krijgt is de afzender hanna tokkie

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: december 13, 2005, 10:19:41 am »
kijk nu maar eens op mp onder eergister zoekopdracht grijzeroodstaart dat bedoel ik en vaak is het dan de familie ik zeg niet dat dat nu zo is maar vaak wel

Tommy

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: december 13, 2005, 14:02:10 pm »
Nou je dat zegt... Daphne, wat was dat ook alweer met die lui van die dierenambulance, dat was toch ook iets met Tokkies?  ???

Dat zijn die lui inderdaad >:D En ze bieden overal op...zetten zielige advertenties dat hun eigen dood is gegaan en ze gratis een nieuwe zoeken etc etc... Ze werken bij de dierenambulance en adverteren op marktplaats vaak onder namen van mensen van t dierenambulance forum...hoe orgineel ::)

Ze vragen verder...gratis konijnenhokken, gratis agendas, gratis !nieuwe! kleren en !nieuwe! geschenken :o ;D Deze mensen zijn ziek!!!! >:D  Hahaaa maar ik weet inmiddels heel veel van ze, hou ze al een hele poos in de gaten, bied over hun heen, heb waarschuwingen geplaatst (die dan dus wel verwijderd worden) en ik loop nog steeds met t plan er eens langs te gaan >:D  :-[ tsja, ze werden een beetje een obsessie, maar ik was ook heeeeel boos :-[

Ze zijn hier ook even op t forum geweest, maar waren rap vertrokken toen ik vroeg naar de amazone die ik van hun wilde kopen...maar die ze een half uur voor ik langs zou kmen aan een ander verkochten en dat via mail lieten weten. Ze liegen over ringen ziektes etc etc Bedankt nog voor je reacties in dat topic Frank!! :-*

Trouwens...dat deze lui bij de dierenambulance werken is ook absurd, maar ja, dat mag iedereen doen ::) Ik zag namelijk dat ze bv een jonge meeuw hadden gevonden die nog niet zelf at. Ze hadden wel iemand gebeld om raad, maar die was er niet...toen hebben ze de hele dag verder niks gedaan, waardoor de meeuw dood ging van de honger en zij " heel verdrietig" waren ::)...SUKKELS!!! >:D >:D

pffff rustig adem halen Daphne.... :)

Wickingh

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: december 13, 2005, 14:23:37 pm »
Hai Daphne,

Citaat
Ze zijn hier ook even op t forum geweest, maar waren rap vertrokken toen ik vroeg naar de amazone die ik van hun wilde kopen...maar die ze een half uur voor ik langs zou kmen aan een ander verkochten en dat via mail lieten weten. Ze liegen over ringen ziektes etc etc Bedankt nog voor je reacties in dat topic Frank!!

ging dat niet om reakties die erg snel door het beheer hier verwijderd waren ??

Is dus nog een argument om niet te snel in te grijpen, zo krijg je de rotte appels wel weg,

mvg Frank

Tommy

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: december 13, 2005, 14:28:02 pm »
Ja klopt ;) Maar ja, ik begrijp ook wel weer dat t voor anderen die t verhaal over die amazone niet hadden gevlgd een beetje gek was. En dat ze niet helemaal kunnen inschatten wie er nou gelijk had enzo...voior t zelfde was ik een gek geweest die maar wat riep ;D Gelukkig hadden we nog wel even de kans te reageren en door te vragen Frank en dat heeft mij echt wel een iets voldaner gevoel gegeven :-*

Wickingh

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: december 13, 2005, 14:39:18 pm »
Hoi Daphne,

Citaat
En dat ze niet helemaal kunnen inschatten wie er nou gelijk had

bij twijfel heeft Wickingh altijd gelijk, zou een waardevolle toevoeging op de forumregels zijn  ::) ,

::) g Frank