Ja prijs technisch misschien wel maar ja heel eerlijk gezegt ging het me om de

op het eerste gezicht en ik heb zeker niet het volle pond betaald hoor hahahahaha
Maar we hebben vandaag nieuwe voor uitgangen geboekt. Zelf zijn we vandaag een paar uurtjes weggeweest om even de rust terug te brengen bij iedereen. Het liefst zou ik de hele dag met me kop bij die kooi staan maar ik weet dat dat niet goed is dus . hup de deur uit en een kerstboom kopen.
Wat er ondertussen thuis afgespeeld heeft weet ik dus niet, maar Elvis is heel rustig gedraagt zich heerlijk maakt weer nieuwe geluidjes en heeft de kooi ook aan de buitenkant ge inspecteerd. . De kooi had natuurlijk dicht gezeten toen wij weg waren dus toen we thuis kwamen en de kooi ging weer open was het snel ff buiten kijken Ook toen ik bezig was met de kerstboom zetten had ik bekijks hoor hij hield me nauwlettend in de gaten daarna was het tijd om op ontdekking tegaan eerst rond om de kooi en later ook op de grond gewoon rustig rondlopen en op de onderste spijl van de stoel gaan zitten en maar kijken hoe ik met een kattebelletje aan het rollen was. Hij vond het allemaal bere spannend.
Maar ja dan komt de tijd aan dat de kooi toch maar weer opgezocht gaat worden en ja waar zat ook al weer de ingang van dat huis............. Handig hoor als alle kanten het zelfde zijn .........Dus dat werd een rondje buiten om de kooi om de ingang tezoeken hahahahahaha Maar hij heeft hem gevonden en zit nu lekker op de stok te kijken wat wij aan het doen zijn.
Het zal nu wel slapen worden denk ik .
Dus welterusten allemaal en morgen gezond weer op