Auteur Topic: ok daar ben ik weer .............  (gelezen 5136 keer)

Cilia

• Gast
ok daar ben ik weer .............
« Gepost op: december 16, 2005, 18:04:17 pm »
Na een weekje heel stil geweest te zijn hier op het forum ben ik weer helemaal terug.

En deze keer heb ik iets leuks te melden.........

Vanmorgen hebben we een gaaitje op gehaald hij komt dan welliswaar van marktplaats af maar hij is anderhalf jaar ongeveer  het is een schat van een beestje helemaal kern gezond.

De reis in de auto ging super goed we hadden een nood kooi mee waar we hem inkonden vervoeren. Hij heeft de hele reis lekker rustog van zich af zitten kijken echt zo van oken waar gaan we nu heen ......

We zijn vanmiddag meteen met hem naar de dierarts geweest om hem te laten kortwieken ( we hadden het plaatje van hier de club meegenoen) en hij heeft het zo geknipt zoals wij dat wilde. We kregen meteen van de da het advies om over tegaan op  HP maar ik wil hem eerst eens ff laten wennen en dan als hij wat  bij gekomen is van alle indrukken dan pas overgaan naar de HP . We kunnen de HP trouwens wel bestellen bij mij DA dus dat scheelt alweer.

Elvis ( zo heet hij) zit nu lekker in de kooi bij te komen van alle nieuwe dingen die hij ziet en hoort.Vanavond doen we de kooi even open en kan hij als hij dat wil even de omgeving van zijn kooi ontdekken. We hebben al lekker speelgoed voor hem gehaald ( eigenlijk met sinterklaas al maar dat was dus even in de kast verdwenen )  dus we zullen vanavond eens kijken wat hij wil. Onze boer vind het allemaal reuze interessant en probeert flink de aandacht te trekken van  Elvis die op zijn beurt alles van een afstandje bekijkt en af en toe een fluitje richting boer stuurt.

Voor nu weet ik ff niks meer er zal in de loop van de avond nog wel een heleboel van vandaag boven komen maar dat zal ik dan meteen er bij typen .

Kimz

• Gast
Re: ok daar ben ik weer .............
« Reactie #1 Gepost op: december 16, 2005, 18:09:03 pm »
O, wat leuk, proficiat met je nieuwe aanwinst :-*foto,foto,foto

Cilia

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: december 16, 2005, 18:12:23 pm »
Ja Ja hahahaahaha dot antwoord had ik al verwacht.Ik zal proberen om vanavond een foto te maken en anders wordt het morgen ok ?

Groetjes Cilia

Kimz

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: december 16, 2005, 18:13:05 pm »
ok ;)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #4 Gepost op: december 16, 2005, 18:13:57 pm »
Joh! Fantastisch! Wat gezellig! Ik zou ook even wachten met overzetten op de Harrisons! Niet alles tegelijk! En goed dat je volgens het plaatje gewiekt hebt! Ik ben benieuwd naar je verhalen en... foto's....!!! Veel plezier met Elvis enne gefeliciteerd h

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #5 Gepost op: december 16, 2005, 18:15:39 pm »
Gefeliciteerd!
Enne...maak maar haast met die foto's!
Wat voor een gaaitje is het? (of heb ik dat gemist)

Cilia

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: december 16, 2005, 18:19:42 pm »
Het  is een grijsje want die wilde ik zo graag. En we waren natuurlijk al  een paar keer teleurgesteld omdat of het een super angst gaai was fo de verkoop ging niet door ( cupido ) dus ik ben nu super blij. En die foto's komen zeker !!!!!

Liefs Cilia

Cilia

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: december 16, 2005, 18:24:07 pm »
En  nee loes ik heb hem niet laten testen  :-[ Maar hij ziet er zo lekker uit  en heeft een heel mooi veren kleedje en niks te dik of te dun gewoon een lekker ding  :hart:

Misschien laat ik hem tzt nog wel tetsen maar nu moet ie eerst maar eens helemaal tot rust komen ik zou niet graag met hem ruilen nu. Kompleet vreemde mensen nemen je mee van uit je vertrouwde omgeveing  dan in de auto en dan naar de dieren arts .............. ik zou helemaal in de stress schieten dus eerst ff rustig bij komen en dan maar eens testen...........

Liefs Cilia

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #8 Gepost op: december 16, 2005, 18:35:31 pm »
Toch sta je daar vaak van te kijken hoor! Toen ik Sjakko meenam, was ze meteen heel geinteresseerd en ik heb totaal geen stress gezien bij haar! Meteen dingen roepen en zo.. Nu is het wel zo dat er bij ons v

Cilia

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: december 16, 2005, 18:49:50 pm »
Ja ok ik snap het en ik zie ookgeen stress verschijnselen bij Elvis alleen vind ik het zelf zo zielig al die veranderingen. En inderdaad ik heb vanmiddag ook al een paar fluitjes gehoord van hem  dushijvoelt zich vast wel lekker tis alleen mijn idee weer he .........

Liefs Cilia

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #10 Gepost op: december 16, 2005, 18:51:02 pm »
Ja ok ik snap het en ik zie ookgeen stress verschijnselen bij Elvis alleen vind ik het zelf zo zielig al die veranderingen. En inderdaad ik heb vanmiddag ook al een paar fluitjes gehoord van hem  dushijvoelt zich vast wel lekker tis alleen mijn idee weer he .........

Liefs Cilia

Ja, wij vullen graag in naar menselijke maatstaven... en dat voelen ze ook nog eens een keer haarfijn aan! Doe maar alsof er niets aan de hand is! ;)

jeske5

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: december 16, 2005, 19:45:49 pm »
gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst Cilia! Dat je er maar veel plezier van mag hebben  :thumsup:

Cosch

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: december 16, 2005, 19:46:43 pm »
Gefeliciteerd zeg!

Geniet er maar van! Het is je gegund!

Gr Corina

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #13 Gepost op: december 16, 2005, 19:56:15 pm »
Wat leuk, gefeliciteerd! En heel veel plezier met Elvis!  :thumsup:

amacera de pera

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: december 16, 2005, 20:04:32 pm »
joh wat fijn dat elvis bij jullie is :thumsup: ik had hem al eens zien staan op mp
  veel plezier met hem

gr ann