Auteur Topic: ok daar ben ik weer .............  (gelezen 5137 keer)

Cilia

• Gast
Re: ok daar ben ik weer .............
« Reactie #15 Gepost op: december 16, 2005, 21:45:37 pm »
Nu wil ik foto's plaatsen en nu weet ik niet meer hoe ....................  :o Wie kan me ff snel helpen ???????????????/

Cilia

• Gast
« Laatst bewerkt op: december 17, 2005, 11:43:28 am door Loes »

Cosch

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: december 16, 2005, 21:48:07 pm »
Ik wil je wel helpen hoor!

Eerst moeten ze op internet staan. In bijvoorbeeld www.mijnalbum.nl of www.photobucket.com.

Dan zet je de url van de betreffende foto tussen de img knop
En dan staat tie er op!

Gr Corina

Cosch

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: december 16, 2005, 21:48:46 pm »

Ik hoop dat het zo lukt .............

Voila.

Je moest als enige de IMG er nog voor en achter zetten
(het 2e knopje van links boven de rij met smileys)

Gr Corina

Wickingh

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: december 16, 2005, 21:53:09 pm »
Klasse Corina  :a036: ,

ennuh Cilia , je weet dat dit een Timney is en geen Congo?
Trouwens waarom zou je Harissons geven als Ecobird net zo goed is en vele malen goedkoper?  ???

mvg Frank

jaantje

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: december 16, 2005, 21:54:25 pm »
Mooie vogel :wow:
Veel plezier met Elvis :elvis:

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: december 16, 2005, 21:57:36 pm »
Zeker een mooie vogel!
 :hart:

Cilia

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: december 16, 2005, 22:02:04 pm »
Hoi Frank
ik weet dat het een timney is hahahahahaa  het maakt mij niet echt veel uit welke het zou zijn als het maar  :hart: op het eerste gezicht zou zijn
en dat was vanmorgen het geval.

En die HP  dat moet ik allemaal nog goed uit zoeken  maar eerst maar eens lekker wennen en dan eens kijken wat we gaan eten.
Ik heb hier een nieuw pak Nutri bird staan voor mn boer maar die wil dat dus absoluut niet eten .........

OP het moment dat ik dit aan het typen ben gaat Elvis de buitenkant van zn kooi bekijken .......... Spannend !!!!!!!!!!!!!!

Thanks Corina voor het goed zetten van de foto's ik wist nog wel een stukje maar dus niet meer helemaal !!!!!!!

Liefs Cilia

Pascalle

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: december 16, 2005, 22:18:56 pm »
Gefeliciteerd met Elvis! :thumsup:
Veel plezier met elkaar.  ;)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #24 Gepost op: december 17, 2005, 11:45:47 am »
Pff, ik ijverig bij Cilia's eerste poging de img's erbij gezet zonder verder te lezen, zie ik ze verderop ook weer staan.. ;D Een Timneh is net zo leuk als een Congo, hij is prachtig! :hart:

Wickingh

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: december 17, 2005, 12:45:15 pm »
Klopt Loes,

Citaat
Een Timneh is net zo leuk als een Congo, hij is prachtig!

Alleen prijstechnisch een heel ander verhaal en we weten met zijn allen dat in dit wereldje ook bedriegers rondlopen,

mvg Frank

Cilia

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: december 17, 2005, 23:36:01 pm »
Ja prijs technisch misschien wel maar ja heel eerlijk gezegt ging het me om de  :hart: op het eerste gezicht en ik heb zeker niet het volle pond betaald hoor hahahahaha

Maar we hebben vandaag nieuwe voor uitgangen geboekt. Zelf zijn we vandaag een paar uurtjes weggeweest om even de rust terug te brengen bij iedereen. Het liefst zou ik de hele dag met me kop bij die kooi staan maar ik weet dat dat niet goed is dus . hup de deur uit en een kerstboom kopen.
Wat er ondertussen thuis afgespeeld heeft weet ik dus niet, maar Elvis is heel rustig  gedraagt zich heerlijk maakt weer nieuwe geluidjes en heeft de kooi ook aan de buitenkant ge inspecteerd. .  De kooi had natuurlijk dicht gezeten toen wij weg waren dus toen we thuis kwamen en de kooi ging weer open was het snel ff buiten kijken Ook toen ik bezig was met de kerstboom zetten had ik bekijks hoor hij hield me nauwlettend in de gaten daarna was het tijd om op ontdekking tegaan eerst rond om de kooi en later ook op de grond gewoon rustig rondlopen en op de onderste spijl van de stoel gaan zitten en maar kijken hoe ik met een kattebelletje aan het rollen was. Hij vond het allemaal bere spannend.
Maar ja dan komt de tijd aan dat de kooi toch maar weer opgezocht gaat worden en ja waar zat ook al weer de ingang van dat huis............. Handig hoor als alle kanten het zelfde zijn .........Dus dat werd een rondje buiten om de kooi om de ingang tezoeken hahahahahaha Maar hij heeft hem gevonden en zit nu lekker op de stok te kijken wat wij aan het doen zijn.
Het zal nu wel slapen worden denk ik .
Dus welterusten allemaal en morgen gezond weer op

Tommy

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: december 18, 2005, 21:31:24 pm »
Ohhhhh Wat is ie leuk Cilia! :a036: :hart: :hart: En prijs technisch...hahaaa wat een heerlijke sympathieke reactie Frank, en t zal allemaal best, maar ik vind ze persoonlijk super leuk, ook voor 3 keer de normale prijs ;D
Gefeliciteerd meid! Jullie hebben t echt verdiend :-* Ik wens jullie en Elvis nog een heel gelukkig leven met zn allen :-*

marry

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: december 19, 2005, 02:55:33 am »
onwijs gaaf. van harte gefeliciflapstaart  :-* gr marry

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #29 Gepost op: december 19, 2005, 11:35:53 am »
Super hoor! Heb je al geprobeerd of ie opstapt? ;)