Auteur Topic: Naams verandering ........ kan dat  (gelezen 1122 keer)

Cilia

• Gast
Naams verandering ........ kan dat
« Gepost op: december 18, 2005, 22:57:03 pm »
Hoi allemaal
mijn zoontje stelde mij de vraag of we elvisn niet Gomez konden noemen............ dus ik zei ja dat weet ik niet. Is er iemand die me daar antwoord op kan geven.
Elvis luisterd nu ongeveer 1 jaar naar de naam Elvis.

Liefs Cilia

Cosch

• Gast
Re: Naams verandering ........ kan dat
« Reactie #1 Gepost op: december 18, 2005, 23:03:03 pm »
Ja hoor. Volgens mij wel!
Ik ga mn nieuwe Coco van 18 jaar ook Kaya noemen.
Als je het consequent vol hou, moet dat lukken!

GrCorina

Tommy

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: december 18, 2005, 23:31:52 pm »
Ja hoor, dat kan heel goed ;) Het voelt mss eerst wat raar, maar als hij bv een minder leuk verleden heeft kan het zelfs wel goed zijn.

Cilia

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: december 18, 2005, 23:43:01 pm »
Ik zelf voel ook meer voor Gomez hoor in plaats van Elvis .........
Elvis is dood maar das me gaaitju zeker niet hoor die is zo levendig als wat hahahahahaaha

Tommy

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: december 19, 2005, 00:10:32 am »
Ja leuk :-* Moet je gewoon doen...het went zo snel!  Pepper heette eerst Koko, nou ja, ik vond t eerst echt heel raar om ineens Pepper te zeggen terwijl ik wist wat zn naam was. Maar ik ben blij dat ik t gedaan heb, hij was er zoooo snel aan gewend ;) En deze naam zei ons meer en laat een stuk verleden van hem los. Hij had ook al veel bazen gehad, dus dat mocht ook wel.

marry

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: december 19, 2005, 02:52:36 am »
vindt elvis wel heel erg gaaf hoor.(ik ben grote elvis fan) en laten we eerlijk zijn zijn muziek leeft toch voort  ;) maar eerlijk is eerlijk comez is ook wel een hele stoere naam. zo zat ik heel lang te twijffelen tussen djarno en esperanza en ik vindt het nog steeds een onwijs mooie naam.  :CENS  gr marry

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #6 Gepost op: december 19, 2005, 07:59:27 am »
Veranderen kan best.Chippy heette eerst Chello,en vanaf de eerste dag dat ik hem had heb ik hem Chippy genoemd.

amacera de pera

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: december 19, 2005, 20:07:36 pm »
toen pedro een pop bleek te zijn hebben we haar pedra genoemten daar was ze heel vlug aan gewent , onze lora heeft nog nooit perdo gezegt maar roept nu wel pedra , ik denk dat wij als mensen er meer moeite mee hebben dan de vogels ,  als de nieuwe naam maar vaak genoeg ge zegt word wennen ze er snel aan , zeker met    goed zo (nieuwe naam) en dan de belonig dan weten ze het snel hoor.

Gr Ann