Janina, zoveel dingen zijn er niet onduidelijk.
Ik weet bijvoorbeeld, omdat ik bij Dieca geweest ben, dat de vogels in bakken zaten in de winkel.
Daar gaf ik mijn mening over en ik heb gevraagd of ze er nog zitten.
Ik dacht namelijk (omdat Sjaak dat tegen me heeft gezegd) dat de vogels naar boven zouden gaan.
Daarnaast IS het zo dat hij vogels verkoopt voordat ze zelfstandig is. Ik heb daar al een keer een discussie over gehad met Sjaak zelf en zet er mijn vraagtekens bij. Dat is hier gepost.
Daarnaast is het ook feit dat de vogels bij Sjaak veel duurder zijn dan bij veel kwekers.
En waar iedereen het over eens lijkt te zijn is dat Sjaak begeleiding levert.
Ik zie sowieso niet dat er veel verkeerde dingen worden gezegd.
En ik wil best de discussie met Sjaak aangaan, de vorige keer echter heb ik dat niet als prettig ervaren.
Daarnaast vind ik bovenstaande niet echt iets noodzakelijks om met Sjaak over te willen discussieren.
Hij heeft een aanpak gekozen en is zich waarschijnlijk prima bewust van het feit dat er ook mensen zijn die er anders over denken.
Staat er echt zoveel slechts genoemd over Dieca tot nu toe?
Nee toch? En onwaarheden?
Pascal, ik denk trouwens dat jij in je mail de spijker op de kop slaat.
Als Sjaak al op de hoogte zou zijn van dit topic, is het misschien een wel overwogen keuze niet te reageren.
Hoe goed of slecht je ook bent, mensen zullen je altijd ter discussie (willen) stellen.
Ik vind daar persoonlijk niks mis mee, want het houd je als klant scherp, maar ook als eigenaar van de winkel in dit geval.
Het is zelfs maar goed ook, want als alleen Sjaaks aanpak goed was, dan zou hij het nog drukker hebben.
En zou dit forum niet eens meer bestaan, omdat iedereen met een gaai met zijn neus dezelfde kant op zou staan.