Auteur Topic: Papegaaienspeciaalzaak Dieca in Horn  (gelezen 101846 keer)

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
Re: Papegaaienspeciaalzaak Dieca in Gorinchem
« Reactie #390 Gepost op: juli 09, 2008, 11:29:24 am »
Ik heb begrepen dat de zaak gaat verhuizen, dus er zal idd minder speeltjes te vinden zijn dan normaal.
Wel een treurig verhaal van dat roken zeg  :( ja, hij is de baas idd, raar hoor dat hij dat goed vindt  :CENS

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #391 Gepost op: juli 09, 2008, 11:37:41 am »
wij zijn een paar weken voor het eerst speciaal naar dieca gegaan. we vonden het speeltjesaanbod al vrij veel maar volgens Sjaak, waren we niet op het goede moment, want er was al veel uitverkocht.
je merkt dat hij veel verstand van zaken heeft en alles benaderd vanuit het welzijn van de dieren, niet vanuit een winstoogmerk. (in het echt zal het er misschien tussenin liggen, je moet ook winst maken natuurlijk)

maar het overige personeel vonden we eigenlijk wel onder de maat... een vrouwelijke werknemer verwees ons al meteen door naar sjaak terwijl we een simpele vraag hadden over of een bepaald speeltje wel of niet in de winkel aanwezig was.
en wat helemaal vreemd was: een jongen (die alleen maar in de weg zat op de trap en met zn telefoon bezig was) rookte gewoon de ene na de andere sigaret midden in de zaak. ik heb nog nooit iemand zien roken in een winkel, laat staan een dierenwinkel.
Sjaak reageerde ook een beetje vreemd daarop. dat ze het gelukkig niet zo vaak doen etc. hij is toch de baas  :CENS

voor de rest echt een hele mooie zaak!

Heb jij dat ventje daar ook al zien zitten :S Was er laatst met mn ma binnengelopen om eens te kijken wat ze er allemaal hadden en inderdaad dat mannetje daar op de trap, rokend en met GSM in de hand... Of het was op dezelfde dag dat ik daar was, of hij is gewoon aan de traptrede vastgegroeid met gsm en peuk in zn hand... Wilde eigenlijk kijken welke speeltjes ze hadden, maar met hem daarbij had ik daar geen zin meer in... Ben een beetje een moeilijke met kijken in winkels als er iemand mee zit te kijken die ik niet ken  :-[

Was daar gaan vragen of ze kiemzaad hadden, helaas, na wat navraag bij collega's, dachten ze het niet te hebben, wisten ook niet waar anders te zijn... Vond k wel jammer, maja.

chantal

• Gast
« Reactie #392 Gepost op: juli 09, 2008, 16:42:19 pm »
Zijjn vrouw rookt ook gewoon in de winkel inderdaad wel een beetje vreemd.
Ik wist niet dat ze gaan verhuizen???? Waar naartoe dan?
« Laatst bewerkt op: juli 09, 2008, 16:44:47 pm door chantal »

Offline tommy-z

• NOP Sponsor
  • Broedrijp
  • Geslacht: Man
  • japie en Bowy.
« Reactie #393 Gepost op: juli 09, 2008, 17:52:26 pm »
limburg  :o

chantal

• Gast
« Reactie #394 Gepost op: juli 09, 2008, 17:56:53 pm »

Steph

• Gast
« Reactie #395 Gepost op: juli 09, 2008, 18:10:17 pm »
Limburg??? Waar?

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #396 Gepost op: juli 09, 2008, 18:51:52 pm »
Volgens mij vlak naast Roermond  :seestars:

chantal

• Gast
« Reactie #397 Gepost op: juli 09, 2008, 19:59:58 pm »
Hoe weten jullie dat ? Staat het ergens of hebben jullie dat van Sjaak gehoord?

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #398 Gepost op: juli 09, 2008, 20:02:55 pm »
Ik heb het van Sjaak zelf gehoord.

Offline thewolf

• Net zelfstandig
  • Dit forum is top!!
    • een kromsnavel site
« Reactie #399 Gepost op: januari 13, 2009, 01:05:53 am »
wasmet oud en nieuw in Dieca  en de winkel was erg leeg , zaten nog 3 papagaaien en de winkel was aardig leeg, en r liep zo verkoperster en die zei dat ze gingen verhuizen om dat het tekopen in Gorinchem en omgeving te duur was en en limburg was het goedkoper volgens haar. vind et wel jamer vond het altijd een mooie winkel hoor. ikben alleen vergeten  te vragen  waar in lmburg  :seestars: :seestars: :seestars:

groetjes rolf

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #400 Gepost op: januari 13, 2009, 01:22:19 am »
wasmet oud en nieuw in Dieca  en de winkel was erg leeg , zaten nog 3 papagaaien en de winkel was aardig leeg, en r liep zo verkoperster en die zei dat ze gingen verhuizen om dat het tekopen in Gorinchem en omgeving te duur was en en limburg was het goedkoper volgens haar. vind et wel jamer vond het altijd een mooie winkel hoor. ikben alleen vergeten  te vragen  waar in lmburg  :seestars: :seestars: :seestars:

groetjes rolf

Rolf,

ze zijn naar Roermond verhuisd

RSPH

• Gast
« Reactie #401 Gepost op: januari 23, 2009, 10:10:11 am »
Weet iemand al wanneer dat Dieca open gaat?
Ik hoop heel snel!
Kan niet wachten tot de winkel open is!
Dat gaat echt mijn favoriete winkel worden:D

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #402 Gepost op: januari 23, 2009, 11:02:02 am »
Weet iemand al wanneer dat Dieca open gaat?
Ik hoop heel snel!
Kan niet wachten tot de winkel open is!
Dat gaat echt mijn favoriete winkel worden:D

Zie de website van dieca.

Citaat
Welkom bij Papegaaienspeciaalzaak Dieca
 Molenweg 30
6085CK    Horn
Tel:0475-581336

Verhuisbericht & uitnodiging

Geachte ( papegaaien ) klant

Zoals u misschien al vernomen heeft gaat Dieca per 1 Januari 2009 in Gorinchem de deuren  sluiten  en gaan wij per Februari verhuizen naar de Molenweg 30   6085CK  te Horn 3km nabij Roermond.

In Horn bieden wij u  een nog grotere en mooiere winkel met meer papegaaien en een groter assortiment verwante artikelen. Tevens kunt u ook bij ons gratis voor de deur parkeren.

Horn ligt 5 minuten van het bekende Designer outlet in Roermond http://www.designeroutletroermond.com ( misschien leuk om te combineren )

Omdat wij veel leuke plannen hebben met ons grote nieuwe pand is het voor ons moeilijk in te schatten wat de exacte datum in Februari is, dat wij onze deuren daar zullen openen, daarom raden wij u aan om in Januari 2009 op onze website www.dieca.nl te kijken naar de precieze datum.

Wel nodigen wij u  langs deze weg alvast uit voor onze feestelijke opening daar.

Let op wij willen u erop attent maken dat onze webshop tijdens onze verhuizing geopend blijft, dus online bestellen blijft gewoon mogelijk.

Wij van Dieca willen u alvast bedanken voor uw begrip en hopen u in Horn ook weer van dienst te mogen zijn.

Aan gepaste openings tijden in Horn vanaf eind Februari 2009:

Maandag         Gesloten
 Dinsdag            09.00 uur tot 17.30 uur
 Woensdag        09.00 uur tot 17.30 uur
 Donderdag       09.00 uur tot 21.00 uur
 Vrijdag             09.00 uur tot 17.30 uur
 Zaterdag          09.00 uur tot 17.00 uur

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #403 Gepost op: januari 23, 2009, 11:25:02 am »
Ik mis ze in ieder geval nu al..  :cry: Heb Eucalyptusreiniger nodig.. Het was zo handig dat ik alles daar zo even kon halen. Ook palmnoten bijvoorbeeld. Het is echt een verlies voor Gorinchem!  :(

Offline thewolf

• Net zelfstandig
  • Dit forum is top!!
    • een kromsnavel site
« Reactie #404 Gepost op: januari 23, 2009, 11:37:58 am »
Ik mis ze in ieder geval nu al..  :cry: Heb Eucalyptusreiniger nodig.. Het was zo handig dat ik alles daar zo even kon halen. Ook palmnoten bijvoorbeeld. Het is echt een verlies voor Gorinchem!  :(

als ik in gorinchem ben ging ik er altijd naar toe. maar ja hellaas is die er dus niet meer , maar ik kom nog steeds in gorinchem .

en om even naar roermond te gaan , vind ik even iets te ver

groetjes rolf

@loes : misschien zou jij ze een mail kunnen sturen of ze naar jou kunnen opsturen
« Laatst bewerkt op: januari 23, 2009, 11:41:14 am door thewolf »