wij zijn een paar weken voor het eerst speciaal naar dieca gegaan. we vonden het speeltjesaanbod al vrij veel maar volgens Sjaak, waren we niet op het goede moment, want er was al veel uitverkocht.
je merkt dat hij veel verstand van zaken heeft en alles benaderd vanuit het welzijn van de dieren, niet vanuit een winstoogmerk. (in het echt zal het er misschien tussenin liggen, je moet ook winst maken natuurlijk)
maar het overige personeel vonden we eigenlijk wel onder de maat... een vrouwelijke werknemer verwees ons al meteen door naar sjaak terwijl we een simpele vraag hadden over of een bepaald speeltje wel of niet in de winkel aanwezig was.
en wat helemaal vreemd was: een jongen (die alleen maar in de weg zat op de trap en met zn telefoon bezig was) rookte gewoon de ene na de andere sigaret midden in de zaak. ik heb nog nooit iemand zien roken in een winkel, laat staan een dierenwinkel.
Sjaak reageerde ook een beetje vreemd daarop. dat ze het gelukkig niet zo vaak doen etc. hij is toch de baas 
voor de rest echt een hele mooie zaak!
Heb jij dat ventje daar ook al zien zitten

Was er laatst met mn ma binnengelopen om eens te kijken wat ze er allemaal hadden en inderdaad dat mannetje daar op de trap, rokend en met GSM in de hand... Of het was op dezelfde dag dat ik daar was, of hij is gewoon aan de traptrede vastgegroeid met gsm en peuk in zn hand... Wilde eigenlijk kijken welke speeltjes ze hadden, maar met hem daarbij had ik daar geen zin meer in... Ben een beetje een moeilijke met kijken in winkels als er iemand mee zit te kijken die ik niet ken

Was daar gaan vragen of ze kiemzaad hadden, helaas, na wat navraag bij collega's, dachten ze het niet te hebben, wisten ook niet waar anders te zijn... Vond k wel jammer, maja.