Hallo,de gaaien knappen inderdaad op. het wordt gedaan tegen inderdaad vitamine tekort.Zomers staan ze altijdt buiten lekker in de zon als ze zin hebben .Maar daar kunnen ze ook weer uit als het te warm is.Ook hebben we het voer aangepast extra fruit en maak een papegaaien salade klaar waar alles inzit .we waren overgegaan op harrison maar dat beviel ze niet dus dat moeten we langzaam opbouwen met mengen met het oude voer wat we hadden.Maar zo een lamp dat werkt bij ons goed.ik ben hier bij een edel papegaaien kweker geweest en ook hij gebruik zo een lamp in de donkere dagen .ik zeg maar zo het helpt ook de vetlaag op de huid dus vogels tevreden wij ook .Intussen weer een papegaai er bij van 30 jaar .een amezone erg lief praat maar zijn vleugel is zo gebroken geweest dat hij niet kan vliegen.En wat we niet gezien hadden ook nog geleewiekt dat vertelde de dierenarts .waarom al die breuken en geleewiekt dat snappen we niet . ze staat nog in carretaine Als alles goed is mag ze bij de andere. deze mensen hebben ook nog 2 roodstaarten in de kelder staan ze kreigen weinig aandacht en zitten daar maar silletjes .Het gaat me aan me hart dit te zien Maar ze vragen voor de 2.-- 800,00 euro met kooi eerlijk gezegd ik kan ze kwijt maar heb er nu 5 een ara die gaat naar de n o p .want die is zo kaal en schreeuwen die gaan we ophalen en niet meer in de handel.maar die twee zitten me niet lekker heb ze zien zitten.maar kan niet alles op me nemen eens moet ik de rem erop zetten.maar als ik kijk op marktplaats oooooooo wat moeilijk hebben jullie dat ook wel eens. :google: