Hij is er!

Het ging eigenlijk heel goed. Toen ik bij die mensen kwam, zat hij al in een kattekooitje! De kooi was uit elkaar. Heb gevraagd om wat voer, wat hij altijd heeft en om de OTTO gids (die is hij aan het verscheuren). Verder zaten er 3 speeltjes in van hem. zijn voerbakjes en stokken. Alles eigenlijk. Kreeg nog wat wilgetakjes mee.
In de auto fluiten joh. Toen thuis de kooi opgebouwd! en ja, dan er in he? Hij is nog behoorlijk bijterig! Dus ik heb de open kant van de kattekooi tegen de opening van de grote kooi. En hem de tijd gegeven om de kooi in te gaan! Dat duurde ff, maar toen we even weg waren gelopen, was het zo gebeurd!

Hij heeft al gegeten en gedronken. Lekker appel gegeten. Ik heb hem zonnebloempitje aan laten pakken. Dat doet hij heel voorzichtig en lief!
Heb al wel het een en ander bereikt. Ik mocht zijn pootje aaien en toen wilde hij koppiekrauw. Dus ik gaf hem koppiekrauw!

Hij genoot gewoon. En deed zijn oogjes dicht! Zo'n gaaf gevoel was dat.
Totdat..............
Hij dacht, oh ja, ik moet nog bijten.
Dus HAP. Knoerthard en enorm snel in mijn vingertop!

Hij is blijkbaar gewend om hard in te grijpen. Zo hee.
Maar ik heb hem zeker een paar minuten koppiekrauw gegeven.
Dus tot zo ver. Heb hem eigenlijk nog niet echt met rust gelaten. Heb geprobeerd zijn kooi in te delen zoals het was.
Heb ook een bel voor hem gekocht en dat is nu al een groot succes. Hij is niet bang voor nieuwe dingen!
Foto's zet ik wel even in een apart topic!
Gr Corina