De mijne hebben zo ook wel hun eigenaardigheden

Dat over dat schommeltje herken ik ook.
Toen ik m'n eerste nog alleen had zat ie ook in een kooi met een schommeltje en ging er dan idd ook altijd schuin op zitten slapen.
Ze slapen nu ook nog nooit in hun washand of op hun stok. Nee, ze gaan gezellig met hun pootjes aan de tralies aan de bovenkant hangen

Nadat ze dan eerst nog even ruzie over hun plaats hebben gemaakt zodra ik het licht uit heb gedaan.
Verder vinden ze washandjes tegenwoordig ook erg interessant. De eerste bleef nog heel, maar sinds de 2e maken ze er eerst onderin een heel groot gat is, waar ze precies doorheen kunnen. (las paar topics terug dat agamotto van 'alles kan kapot', nou dat klopt hier wel

) Wel leuk trouwens, af en toe zo'n agakopje door dat gat heen

Alleen jammer dat je zo redelijk hard door de washandjes heen gaat.
Verder hebben die van mij de neiging om ze heel af en toe te gaan badderen en dan ook echt alles nat te maken. leuke is alleen dan wel dat zodra de ene heeft gebadderd, de andere ook meteen even moet.
Zit je daar opeens met 2 van die lelijke natte aga's

De oudste vind het trouwens ook erg leuk om op muziek mee te gaan doen door met z'n kopje op en neer te gaan (erg leuk bij dancemuziek ofzo). Doet hij trouwens ook als je het voordoet, maar dan wordt de andere weer kwaad omdat ze jaloers is

Ze zullen nog wel meer dingen hebben, maar die weet ik nu even niet.