Hallo Peter,
Aardig van je dat je het vraagt.
Er komen nu nieuwe veertjes uit, stuk of 7. Als je het 2 dagen geleden had gevraagd was ik
nog voorzichtig positief, maar... (zucht) afgelopen 2 dagen heeft ze dus
net/bijna uitgekomen veertjes weer aan de puntjes verpluisd

Ze heeft het bijna 10 dagen laten zitten!!!
Dus, nee, het gaat niet zo goed

.
Omdat ze het niet uittrekt maar ver op kauwt is het lang afwachten totdat je resultaat ziet (zucht)
eerst moeten stompjes uitvallen met de rui.
Ik heb het toen niet geschreven maar vlak nadat ik dit topic opende gingen we
toch nog een keer naar de DA om een fyisiologisch probleem uit te sluiten. Hij heeft volledige bloed biochemie
en huidschimmeltest gedaan alles OK.
Ze had 2x6 weken nu knoflook/brandnetel soep gehad met 3 weken pauze, en nu 10 dagen
dagelijks met aloe vera gesproeid. Ik merk wel dat van aloe vera haar huid veel minder droog wordt.
Ze plukte al een beetje voor verhuizing. En 4-6 veertjes verpluizen per ruibeurt, maar met
verhuizing was het dus echt fout gegaan. We hadden/hebben al luchtbevochtiger, 12 uur slaap/dag ritme,
full spectrum daglicht-lamp boven de kooi, dieet veranderen, naar buiten gaan, trainen, nu ook nog die
alternatieve remedieen zoals brandnetel/knoflook en aloe.....
Ik weet het echt niet meer.... behalve dat te accepteren. Ik heb er ook geen moeite mee,
met het estetische, het is mijn allersllimste pluisje. En als we naar buiten gaan leg ik mensen
uit dat het net nagels bijten is... het zijn niet alleen ongelukkige mensen die dat doen.
Zo is dat ook.