Ik ben vanavond nog weer een keer met Coco naar Den Haag gereden naar Dierenkliniek Duinoord.
4 Weken geleden is daar bloed afgenomen voor een pbfd- geslachtstest. Maar ook heeft ze toen een vitaminespuit gekregen op mijn verzoek. Dit omdat ze geen goede voeding heeft gekregen in de 5 jaar dat ze nu is. Hierdoor moest ze na 3 weken nog een keer een herhalingsspuit krijgen en daar was het dus nu tijd voor.
Voor 13,50 euro moet ze met deze 2e spuit nu voorlopig klaar zijn. Ze krijgt dan sinds de 5 weken dat ze van mij is al Ecobird, dus krijgt ze alle voedingsstoffen binnen die ze nodig heeft.
Mijn volgende stap is om ze te leren wat fruit is. Ze wil niks van fruit eten. Hoe debiel ik ook voor haar sta te doen hoe lekker het wel niet is. Maar ze wordt niet nieuwsgierig dat ze het ook wil hebben. Ik blijf het gewoon aanbieden, ze zal het toch vanzelf wel een keertje gaan proberen.
Maar goed. Vanuit Den Haag nog even langs mijn moeder gereden in Gouda. FF een bak koffie gedaan en een sanitaire stop. Coco heeft daar lekker bij me gezeten en op een gegeven moment zat ze lekker te dutten met een opgetrokken poot.
De terugweg was ze lekker rustig. Van alle commotie die avond was ze zeker moe geworden. Ze heeft bijna de hele terugreis zitten dutten.
Eenmaal thuisgekomen, direct haar kooi laten opzoeken. Bedtijd.
Zover weer een stukje verslag.
Pascal