Hai Sonja,
Aller 1st wil ik zeggen dat ook ik het erg naar voor jullie vind ,elke dode vogel is er 1 te veel.
Laat ik voor op stellen dat ik Dieca NIET in een kwaad daglicht wil /kan stellen, zo bedoel ik het zeer zeker niet.
De enige opmerking of commentaar wat ik heb is ,dat ik persoonlijk vind, dat om dit soort zware teleurstellingen en verdriet te voorkomen, het heel belangrijk is om NOOIT zieke dieren te verkopen.
Dat het een ziek dier was lijkt me duidelijk!!!!!!!! Dus vind ik dat hij hier een steekje heeft laten vallen, waarbij ik dan hoop ,dat dit niet meer gebeurd.
Zeker geloof ik dat hij het beste voor heeft gehad zowel met jullie als met de vogel.
Winkels in het algemeen nemen het vaak helaas niet al te nauw met dit soort zaken en ik geloof zeker dat Dieca een gunstige uitzondering hier op is.
Maar ik vind dat elke vogel gecontroleerd en getest moet worden voor dat hij naar een nieuw baasje gaat en daarom wees ik daar in 1ste instantie op.
Jammer dat mijn woorden verkeerd geinterpreteerd worden.
Maar ik begrijp dat er geen prijs wordt gesteld op commentaar en dus houd ik voortaan mijn mond wel.Echter zonde dat dit ten koste zal kunnen gaan bij mensen die een gaitje willen aanschaffen,
mvg Frank