Ik geef nutribird (Tropical) bij. De grootste reden is dat ik mijn voer graag mag halen waar ik het ieder moment kan halen en niet afhankelijk ben van bestellen enzo. Ik wil graag ecobird (bij) gaan geven, maar geen winkels hier die het verkopen. Moet even over de angst/vooroordelen om via internet te bestellen heenstappen.
Heb Harrissons gegeven. Maar Harrissons is me veel te duur met inmiddels 6 grijzen. Bovendien stuit het tegen mijn principes dat je voor een voeder dat claimt de allerbeste te zijn (en ik vind het inderdaad uitstekend voer) meteen een hoofdprijs moet neertellen, dat impliceert dat gezondheid dus alleen voor goud geld te koop is, en daar kan ik het niet mee eens zijn.
Ik moet wel zeggen dat sinds ik weer veel pellets bijgeef, het lijkt of het doorgroeien van de snavel van Riboet minder wordt. Hij groeit in vergelijking met de andere gaaien nog steeds wat door, maar het wordt minder. Voor mij toch het bewijs dat zaad met een groente en fruitmengsel niet voldoende is wat betreft benodigde voedingssuplementen, dus ik blijf pellets bijvoeren.