toen Rico bij ons kwam heb ik hem de eerste nacht in de keuken gehouden en Koko mee genomen om hem te laten zien (heb daar nog een geweldige foto van (LOL)
de volgende dag zat Koko op de klimboom buiten en heb ik Rico ook buiten gezet op de standaard, zodat ze elkaar wel konden zijn, het gekrijs was geloof ik in heel nederland te horen.
de Kooi van Rico is toen naar de kamer verhuist en dat ging op zich goed.
de volgende dag samen op de klimboom en dat was ook een gekrijs, en ze rende op elkaar af, (naar mijn idee niet met de beste bedoelingen), ik liet ze steeds opstappen en zetten ze terug ieder aan hun eigen kant, dit duurde 1 kwartier toen waren ze rustig, ik heb ze toen gewoon laten doen en me nergens meer mee bemoeit (hield ze wel goed in de gaten, een week later zaten ze samen op de klimboom binnen en buiten, zonder problemen, nu zitten ze heel de dag samen behalfe s'nachts dan hebben ze een eigen kooi, over dag kunnen ze van de kooi naar de klimboom binnen, en dit gaat prima .
zo af en toen hebben ze wel eens een mennings verschil maar dat is het eigenlijk
ik denk dat je je er niet al te veel mee moet bemoeien en goed moet kijken hoe ze reageren, en dan pas in grijpen
Groetjes
Boudewijn