Ik vind wel dat als je met een huisdier in 'harmonie' wilt samenleven dat er bepaalde dingen zijn die niet kunnen. Zoals het niet kan dat je je huisdier slaat, moet het ook duidelijk worden dat het niet geaccepteerd word dat ze je zo hard bijten!
Wederzjids respect. En dan praat je wel over een dier, maar ze zijn intelligent genoeg om dat te begrijpen!
Gr Corina
natuurlijk wederzijds respect maar deze vogels zijn niet te vergelijken met vogels in de natuur , die vliegen nl weg als iets ze niet aanstaat , en in de natuur zie je de vogels elkaar niet straffen door ze op de rug te laten liggen , dat is meer honds en een vogel op de rug is in de natuur een dode vogel ,
persoonlijk denk ik dat de enige verdediging van onze huiskamer gaaien de aanval is gewoon omdat ze vrij onnatuurlijk gehouden worden ,
maar nu ik er over nadenk leg ik ook mijn honden niet ophun rug ik doe alles met mijn stem , ook bij proppertje en oude tot zeer oude coco , van mij ook onnatuurlijk want in de natuur horen ze niet veel stemmen ,

groeten heleen