hoi tes als je 'savonds thuis ben geef je haar toch veel aandacht , het zal voor jou heel erg zijn om afstand van haar te doen en ik denk dat als ze s'avond voldoende aandacht krijgt ze niets te kort zal komen ook onze gaaien zitten niet de hele dag met ons te troetelen en moet zich zelf vermaken ja oke we zijn thuis,maar savonds slapen ze vrij vroeg en die van jou draai de boel dan om slaapt wat meer op de dag en als je thuis bent dan heeft hij gezelschap en kan hij uit de kooi en inderdaad zoals loes al zei hij heeft ook gezelschap van het parkietje en hoort de radio
ik heb ook een band recorde heb een stukje band rond geplakt en daar staan allerlij woordjes op misschien een idee dan hoort hij af en toe je stem , met een tijdschakelaar er tussen kan je hem op div tijden even een tijdje aan laten gaan evt: ook een tijdschakelaar tussen je radio die gaat uit en de band recorde aan en anders om zet er bv een liedje op die jij voor haar zing .maar ik denk dat jij er nu meer last van heb dan je vogel en als je haar b.v 2 dagen bij je buren zet jij er al spijt van zal hebben . jammer dat er geen papegaaien creche bestaat he
gr Ann