Auteur Topic: Nog wat vragen ivm de buitenvolli  (gelezen 1434 keer)

Sofie

• Gast
Nog wat vragen ivm de buitenvolli
« Gepost op: februari 04, 2006, 12:45:20 pm »
Hehe ik zit toch nog met wat 'wringvraagjes' zeg maar...

Ik ga mijn 5 aga's dus buiten zetten. Ik ga eerst een 3de pop erbij zetten om het anatal gelijk te maken zodat er niet teveel gevechten ontstaan.

Vraag 1: ik dacht ze in mei/juni buiten te zetten, is dit een goede periode? Of wat is de beste buitentemperatuur om ze buiten te zetten?

Vraag 2: ze hebben toch een 4-tal jaar binnen geleefd, zijn ze dan nog in staat buiten te "overleven"?

Vraag 3: ik was eerst van plan volgende volli

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nog wat vragen ivm de buitenvolli
« Reactie #1 Gepost op: februari 04, 2006, 14:31:19 pm »
Hai Sofie!

Ik zou je graag willen helpen, maar hier weet ik helemaal niks van, maar vast iemand anders hier!

Sofie

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: februari 10, 2006, 07:57:13 am »
Niemand een antwoord..... :cry: nja dan zal ik het maar ergens anders vragen...

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • Geslacht: Man
  • The Birdman
« Reactie #3 Gepost op: februari 10, 2006, 13:32:17 pm »
Als je je vogels van binnen naar buiten wil doen dan zou ik dat in de zomer periode doen,dat het buiten dus gemiddeld de temparatuur is die ze nu gewend zijn waar ze binnen zitten,zo hebben ze ook genoeg tijd om aan de koudere tijden die na de zomer aanbreken te wennen.Als ze zo lang binnen geleefd hebben dan zal dat buiten ook wel gaan hoor,zolang ze goed de voerbak en waterbak weten te bereiken,dus evt. (vooral in het begin) meerdere bakken aanbieden op verschillende plaatsen.Ik zelf zou persoonlijk wel een gedeelte dicht maken zodat ze dus ook lekker beschut kunnen zitten tegen regen en (gure) wind (vooral in de herfst en deze periode).Dit hoeft allemaal niet super groot te zijn ,maar wel groot genoeg voor de aantal vogels die je er in wil plaatsen en hier zou ik ook je voer in zetten,zodat dit ook altijd goed beschut staat en ze dus binnen moeten eten.