vervolg....
door hulp van die oude vriendin ben ik de naam te weten gekomen(van de overleden mevrouw) en ook de gemeente waar de kinderen wonen,dankzij google en de witte gids (halleluja voor t internet!!!!!!) heb ik ook hun adres gevonden en hun telefoonnummer.
Gisteren gebeld,kwam eerst bij een zoon terecht die me vertelde om kontakt op te nemen met zijn broer omdat hij er zelf niet veel van wist,zo gezegd ,zo gedaan,en s'avonds had ik eindelijk kontakt bij die broer,amai wat was die vrouw onvriendelijk zeg

heel onbeleefd en ze wist helemaal niet wat er met die stomme beesten is gebeurd,ZE ZIJN WEG EN DAT IS HET ENIGE DAT IK WEET!!!!!!
als ik eerlijk mag zijn was ik bitter teleurgesteld nu,mede door haar onvriendelijkheid en mede door te weten ,waar zijn die papegaaien naartoe?
wat ik nu morgen ga doen is het volgende,nu ik de naam weet van die dame,kan ik kontakt opnemen met de notaris in de hoop dat die nog weet wat er met de beestjes gebeurd is en dat ,indien hij het nog weet ,hij het me ook wil vertellen,
ik houd jullie op de hoogte en duim maar voor me mee!!!!!!
grtzz,vivke