Auteur Topic: Er was eens......  (gelezen 4223 keer)

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
Re: Er was eens......
« Reactie #15 Gepost op: februari 10, 2006, 16:11:56 pm »
de afspraak met die oude dame is gemaakt geweest,daarom werden er adressen en telefoonnummers gewisseld,dat indien zij er niet meer kon voor zorgen ,ze mij zou kontakteren,maar zoals ik al eerder zei,door de paar keer te verhuizen en wisselen van telefoonnummer is het ons gewoon ontsnapt,in de vergetlehoek geraakt ...
en nee ,leon,ik heb geen enkel bewijs dat het eventueel de mijne zou zijn,een ringnummer ?? flipke 2 was niet eens geringd,was een marktaankoop, 26 jaar geleden,was het toen al verplicht zo'n ring,? gebeurde zo'n verkoop niet meestal in het geniep,ook al zaten ze open en bloot in een hokje op de markt,kweet dat echt niet ,hoor
jullie zeggen nu wel,als ik het was zou ik eens gaan zien,al was het voor men gemoedsrust,maar zal ik geen hartepijn meer krijgen,door te weten dat hij daar zit,zou het mij niet meer wroeging geven,terug krijgen doe ik hem toch niet...
en na die 2 jaar herkende hij men stem,zou dat ook het geval zijn na al deze jaren,t'is 10 jaar,zenne
allemaal vragen waar ik nu mee zit,sinds het vertellen van men verhaal...
misschien doe ik het nog wel,misschien ga ik toch eens aanbellen,maar als ik het doe zal het beleefd zijn maar zonder gegeneerd te zijn,tenslotte moet ik men eigen niets verwijten,toch ??
grtzz

ik zou toch eens kijken of de vrouw er nog woont/leeft
en eventueel uw nieuwe gegevens achterlaten..

Tommy

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: februari 10, 2006, 16:55:29 pm »
Wat een bijzonder mooi en toch ook verdrietig verhaal :a036: :cry:
Als je denkt dat je weet waar hij zit...zou ik absoluut eens aanbellen. Ik denk dat die baasjes dat best leuk vinden en Flipke ok natuurlijk ;) Natuurlijk laat je hem daar, want je hebt geen recht meer hem weg te halen...maar wie weet is er een mogelijkheid om opnieuw zo'n afspraak te maken? en de baasjes vinden t vast heel leuk om jouw verhaal te horen :-*

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #17 Gepost op: februari 10, 2006, 17:00:13 pm »
Zou ik ook heel leuk vinden in hun plaats! Doen doen doen!! :thumsup: Ik ben ook zó benieuwd of hij, als het hem is, weer reageert met kom kom siske, kom kiske!!! Gewéldig!! :)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #18 Gepost op: februari 13, 2006, 23:01:36 pm »
hallo iedereen,

na al die reacties van jullie en ook aan mezelf toegegeven dat ik eigenlijk toch een beetje benieuwd ben,heb ik me voorgenomen te gaan zien of het idd flipke 2 is .
echter heb ik er één bedenking over, stel je voor dat ik bij die papegaaien mag komen,is er dan geen gevaar voor,indien die (moesten)ziek zijn,wat je dikwijls uiterlijk niet kan zien,is er dan geen gevaar voor mijn flipke 3 hier thuis,daar heb ik nu nog twijfles over,snap je ...

ik wacht op jullie antwoord,
grtzz

Cosch

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: februari 13, 2006, 23:08:21 pm »
Even niet naar flipke 3 toe, maar je kleren in de was gooien en handen wassen. Dan is er niks aan de hand.
Wil je helemaal zekerheid, dan ff douchen!

Gr Corina

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #20 Gepost op: februari 26, 2006, 15:56:44 pm »
hallo,

kwou jullie even op de hoogte brengen.
Vandaag de moed en tijd gevonden om te gaan kijken naar flipke 2,
grote ontgoocheling, die mevrouw woondde daar niet meer,ze is overleden en de nieuwe eigenaars(van de woning) weten niet wat er met de papegaaien is gebeurd.Alles is gegaan via een notaris,die woont hier bij ons in de stad,zodra ik de naam van die mevrouw heb(en ik kan die teweten komen via een oude vriendin die 2 huizen naast heeft gewoond) zodra ik de naam heb ,neem ik contact op met die notaris en de erfgenamen,in de hoop om (nu ik het wil weten)te weten of het idd flpike 2 is,ja of nee....
Ik houd jullie op de hoogte,
groetjes,vivke

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #21 Gepost op: februari 26, 2006, 16:30:08 pm »
Nou ja zeg... weer een eigenaar van Flipke overleden! Ben toch ook errug benieuwd zeg..  ;)

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #22 Gepost op: maart 01, 2006, 20:25:06 pm »
vervolg....

door hulp van die oude vriendin ben ik de naam te weten gekomen(van de overleden mevrouw) en ook de gemeente waar de kinderen wonen,dankzij google en de witte gids (halleluja voor t internet!!!!!!) heb ik ook hun adres gevonden en hun telefoonnummer.
Gisteren gebeld,kwam eerst bij een zoon terecht die me vertelde om kontakt op te nemen met zijn broer omdat hij er zelf niet veel van wist,zo gezegd ,zo gedaan,en s'avonds had ik eindelijk kontakt bij die broer,amai wat was die vrouw onvriendelijk zeg  :angry:
heel onbeleefd en ze wist helemaal niet wat er met die stomme beesten is gebeurd,ZE ZIJN WEG EN DAT IS HET ENIGE DAT IK WEET!!!!!!
als ik eerlijk mag zijn was ik bitter teleurgesteld nu,mede door haar onvriendelijkheid en mede door te weten ,waar zijn die papegaaien naartoe?
wat ik nu morgen ga doen is het volgende,nu ik de naam weet van die dame,kan ik kontakt opnemen met de notaris in de hoop dat die nog weet wat er met de beestjes gebeurd is en dat ,indien hij het nog weet ,hij het me ook wil vertellen,
ik houd jullie op de hoogte en duim maar voor me mee!!!!!!

grtzz,vivke

Cosch

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: maart 01, 2006, 20:37:37 pm »
Spannend zeg! Wat goed dat je er achter aan ben gegaan!
Hoop dat het goed afloopt!

Gr Corina

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #24 Gepost op: maart 01, 2006, 20:49:50 pm »
goed bezig Vivke, trek u van die onbeleefdheid niet te veel aan
de prioriteit ligt op het vinden.

ik duim alvast mee met je

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #25 Gepost op: maart 02, 2006, 19:59:30 pm »
vervolg ....

vandaag naar de notaris gebeld,zeer vriendelijke dame aan de telefoon,heeft eerst op de pc opgezocht naar nummer van het  dossier,toen het  dossier zelf gaan ophalen en jammer  :cry: er stond niets in vermeld over de inboedel,het kantoor was alleen verantwoordelijk voor het huis.
wat heb ik daarna gedaan denk je,ik heb het adres van die erfgenaam waar die vrouw zo onvriendelijk was en wat blijkt na een beetje gerommel in papieren,blijken het buren te zijn van vrienden van me,morgen ga ik bellen naar mariake en albert en eens proberen te weten te komen wat voor soort mensen dat eigenlijk zijn,want mijn volgende plan is,tot aan dat huis rijden en dan hopen dat ik meneer zie buiten komen en proberen aan te spreken,in de hoop dat hij wat vriendelijker is dan zijn vrouw,En als dat niet lukt ,probeer ik te weten te komen of die vrouw(de overledene) kristelijk was of niet.En ga ik proberen via meneer pastoor van die parochie,in de hoop van .......
ik houd jullie op de hoogte.

grtzz vivke

wish me luck !!!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #26 Gepost op: maart 02, 2006, 20:44:32 pm »
D iik zker!! Succes hoor! ;)

jeske5

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: maart 02, 2006, 21:24:28 pm »
Succes! Ik hoop dat je wat meer te weten komt  :-*

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #28 Gepost op: maart 14, 2006, 21:39:32 pm »
er is nog geen vervolg,ik ben er nog niet geraakt maar ik heb wel oude foto's van flipke 1 en 2 gevonden
sorry voor de slechte kwaliteit maar ze zijn echt oud zenne

flipke 1

flipke 1

flipke 2

flipke 2

er is er nog eentje,maar die vind ik niet direkt,zal wel eens komen
ik ben al blij dat ik jullie deze kan laten zien

grtzz vivke

Tommy

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: oktober 27, 2006, 17:48:14 pm »
 :hart: :cry: :hart: Via een ander topic kom ik hier weer terecht...ik hoop dat ik t omhoog mag halen? :-[ t Is een heeelll bijzonder verhaal! :a036: Ik had t vervolg tot nu toe nooit gezien.
Heel jammer dat t spoor doodliep Vivke. Ik zat echt vol spanning te lezen of er mss ineens een blijde ontknoping kwam :-[
Wie weet...ooit?

Iig heel erg leuk om de fotos van je vorige Flipkes te zien :-*