Auteur Topic: mank  (gelezen 2300 keer)

..ingrid..

• Gast
mank
« Gepost op: februari 12, 2006, 19:35:23 pm »
Ernie loopt mank  :cry: :cry:.Kan ik hier iets aan doen? Hij heeft volgens mij afgelopen donderdag een splagaat uitgevoerd  :).Hij zat met zn ene pootje op zn kooi en met zn andere pootje op het deurtje, Maar het deurtje ging iets verder open :).Dit is volgens mij de reden.Ik denk dat hij iets verekt heeft  :cry:.Wie weet wat ik hier aan kan doen en hoelang dit eventueel duurt??

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
Re: mank
« Reactie #1 Gepost op: februari 12, 2006, 20:21:02 pm »
Ik denk dat je het even moet laten nakijken door de va.
Sterkte ermee  :-* ik hoop dat het meevalt.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #2 Gepost op: februari 12, 2006, 20:25:06 pm »
Ik heb net een ander topic van je beantwoord. Daarin zei je dat hij stil was... Ik denk dus eerder dat dat hiermee te maken heeft! En je vroeg ook naar het schuddenmet zijn kopje.. Ik heb gezegd dat dat bij Sjakko onzekerheid is. Waarschijnlijk heeft dat bij Ernie ook alles met het mank zijn te maken! :CENS

..ingrid..

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: februari 12, 2006, 20:43:05 pm »
bedankt loes!!!!!!!! moet ik  met ernie naar een da zoals antonia schrijft? Of zou ik het ff afwachten wij als mens  ;D ;D hebben ook 2 dagen last en daarna neemt het af.Ik laat m nu wat meer in zn kooi zo dat zn pootje een beetje rust krijgt  :-[ :-[zo weet iemand een da in de buurt van den haag??

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #4 Gepost op: februari 12, 2006, 20:59:51 pm »
Ik zou als ik jou was een beetje op mijn gevoel afgaan.. Moeilijk te zeggen op afstand!  Hou het goed in de gaten en wacht even af, zou ik zeggen... Eet en drinkt hij wel goed?

..ingrid..

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: februari 12, 2006, 21:11:27 pm »
eten ??  hij vre...  :a036: zn ontlasting is ook goed. Hij loopt wel op zn pootje maar probeert m zo min mogelijk te belasten. Verder zit hij wel op zn speelplaatsje en pobeeert mn rits van mn trui te slopen  :) :)
Hij slaapt wel veel maar dat is denk ik alleen maar goed beetje rui en last van zn pootje voelt hij dan minder  ??? ???

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #6 Gepost op: februari 12, 2006, 21:16:48 pm »
Op zich vind ik het niks dat hij het pootje ontziet, dat betekent toch dat ie veel pijn heeft. Ik zou ff afwachten, maar toch niet t

..ingrid..

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: februari 12, 2006, 21:18:55 pm »
oke doe ik, maar hij eet wel met zn pootje en klimt ook!! weet iemand een goeie da in den haag. ???

Wickingh

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: februari 12, 2006, 22:29:13 pm »
oke doe ik, maar hij eet wel met zn pootje en klimt ook!! weet iemand een goeie da in den haag. ???

iig niet Pagli, die knipt teennagels voor een bloedtest  :o

sonjav

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: februari 13, 2006, 10:36:00 am »
Ik zou bij vogels nooit lang wachten
Ze weten meestal vrij lang te verbergen als ze iets hebben dus als je zichtbaar iets merkt moeten ze er al behoorlijk last van hebben.
Je zou desnoods eerst kunnen bellen met een vogelarts. Er is een subforum over dierenartsen, daar staat vast wel een goed adres tussen.

..ingrid..

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: februari 13, 2006, 21:47:12 pm »
Ernie scharrelt weer rond op de grond van zn kooi. Het gaat volgens mij iets beter met m en hij roept ook weer .Ik houd jullie op de hoogte  :elvis: :elvis:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #11 Gepost op: februari 14, 2006, 09:05:55 am »
Mooi zo hoor! ;)

..ingrid..

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: februari 16, 2006, 21:32:26 pm »