JIPPIE!!!!!!!! Ik heb er zin in! Ik vind Orrie super!
Pascal, wel even een lijstje maken wat Orrie bijvoorbeeld lekker vindt! (palmnoten?). Wat heeft ze onderin de kooi? Beukensnippers of kranten? Allemaal dat soort dingen wil ik weten. Over het douchen heb ik al gehoord. Houdt ze wel van nevelen?
Wat Orrie lekker vindt. Nou. Walnoten, allerlei soorten fruit (vooral banaan, appel, druiven, ananas, mango), sperciebonen, doperwten, paprika, pepers noem maar op.
Inderdaad een palmnoot op zijn tijd. Deze pakt ie overigens meestal niet aan omdat hij denkt dat het iets is dat hem aanvalt

, maar wanneer je het in zijn bakje doet dan pakt hij het op een gegeven moment daar wel weg. Orrie is qua eten niet zo heel moeilijk. Als ie echt iets wil dat jij ook hebt, dan roept ie vanzelf keihard "lekker he?" en dan is het aan jou of het iets is dat een gaai wel of niet mag. Als het iets is dat niet goed voor hem is, dan heeft vette pech.
Wat betreft het douchen of nevelen. Nevelen vindt ie prettiger. Dan gaat hij al gauw met de vleugels wijd. Bij het douchen duurt het iets langer voordat meneer gaat genieten. Ligt dan ook helemaal aan de manier waarop de straal op hem wordt gericht, de temperatuur van het water en de kracht van de straal.