Auteur Topic: Het logeeravontuur van huize Cosch bij Japie & Cocotje  (gelezen 48524 keer)

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
Re: Het logeeravontuur van Japie
« Reactie #15 Gepost op: februari 19, 2006, 18:01:11 pm »
Heb maar ff 3 palmnoten laten ontdooien. Kunnen ze alle 3 daar lekker van smullen.

Lekker smullen  :thumsup: . Zal ie wel zeggen. "Oh oh oh wat lekker"

Coco begint nu al de schelle geluidjes van Japie over te nemen. Dus ik ga een 2e japie krijgen!

;D Arme oren van Corina

Heb Japie toch maar naast Coco's kooi gezet! En daar staat tie toch beter! :)

;D Wat een muts he.  :P

We hebben al bingo gedaan!

TIEN!  :a036:

jeske5

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: februari 19, 2006, 18:51:40 pm »
Veel plezier met Japie! En we verwachten natuurlijk wel foto's van de drie grijsjes bij elkaar!  :a036:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #17 Gepost op: februari 19, 2006, 19:50:35 pm »
Gezellig h

Cosch

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: februari 20, 2006, 06:59:08 am »
Hij heeft lekker zitten kletsen gisteravond. Vond Coco's kooi erg interessant en is 3x van zn eigen kooi afgevlogen op Coco's kooi. Coco dacht bij zichzelf: ga weg. Dus die ging er achteraan. Maar geen problemen! Vannacht geen kik gegeven. En vanochtend toen ik het licht aan deed: Miauw.  :o

Kreeg hem alleen niet uit zn kooi vanochtend. Hij klimt tegen de tralies op. Ik wil hem niet in de stress laten schieten! Dus ik kijk even hoe ik dat aan moet gaan pakken! Maar dat gaat goed komen!

Gr Corina

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #19 Gepost op: februari 20, 2006, 08:48:36 am »
En vanochtend toen ik het licht aan deed: Miauw.  :o

;D ;D ;D ook goeiemorgen

Koko

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: februari 20, 2006, 10:26:12 am »
veel plezier met Japie.

Groetjes
Boudewijn

Cosch

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: februari 20, 2006, 22:32:44 pm »
Net als loes, heb ik net Japie ook moeten dwingen om op te stappen in de kooi. Gelukkig bijt Japie niet zo heel gigantisch hard, dus ik moest hem idd ook door de kooi 'jagen' om op te laten stappen. Na 2 minuutjes deed hij dat ook. Heb hem goed geprezen! Dus nu zit hij lekker op de kooi te kijken! Hij heeft bijzonder goed gegeten. Zijn bakje Eco leeg en zijn fruit bakje helemaal leeg! Hij heeft zich vandaag denk ik kostelijk vermaakt met de beukensnippers!

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #22 Gepost op: februari 20, 2006, 23:32:38 pm »
Net als loes, heb ik net Japie ook moeten dwingen om op te stappen in de kooi. Gelukkig bijt Japie niet zo heel gigantisch hard, dus ik moest hem idd ook door de kooi 'jagen' om op te laten stappen. Na 2 minuutjes deed hij dat ook. Heb hem goed geprezen! Dus nu zit hij lekker op de kooi te kijken! Hij heeft bijzonder goed gegeten. Zijn bakje Eco leeg en zijn fruit bakje helemaal leeg! Hij heeft zich vandaag denk ik kostelijk vermaakt met de beukensnippers!

Kijk. Dat is toch om trots op te zijn dat ie het zo goed doet bij een ander. Bij Orrie had ik niet zo veel zorgen. Die is nuchter en vermaakt zich overal wel. Met Japie heb ik toch altijd zo iets van: Eet ie wel goed. Plukt ie niet. enz. Het is toch een zorgenkindje. Dat plukken dat doet ie nu eenmaal eens in de zoveel tijd, dus daar kan ik wel mee leven. Ik vind het wel belangrijk dat ie goed eet. Hij moet niet afvallen, want hij heeft immers (nog) geen reserves.

Dus al me al  :thumsup:

Pascal

Cosch

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: februari 21, 2006, 09:44:44 am »
He Pascal, als je van het weekend langs kom, moet je even je keukenweegschaal meenemen. Dan kunnen we ff kijken of hij idd niet afvalt. Ik heb namelijk nog geen goede weegschaal!  :-[ Dus kan het niet in de gaten houden!
Ennu ik ben helemaal vergeten te vragen hoevaak Japie gewend is om onder de douche te gaan of met de sproeier nat gespoten te worden. Heb vanochtend het cocktailprikker speeltje van Coco in zijn kooi gehangen. Kijken of hij er wat mee doet!

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #24 Gepost op: februari 21, 2006, 10:09:11 am »
He Pascal, als je van het weekend langs kom, moet je even je keukenweegschaal meenemen. Dan kunnen we ff kijken of hij idd niet afvalt. Ik heb namelijk nog geen goede weegschaal! :-[ Dus kan het niet in de gaten houden!
Ennu ik ben helemaal vergeten te vragen hoevaak Japie gewend is om onder de douche te gaan of met de sproeier nat gespoten te worden. Heb vanochtend het cocktailprikker speeltje van Coco in zijn kooi gehangen. Kijken of hij er wat mee doet!

Als het aan Japie ligt doucht hij nooit. Als het aan mij ligt iedere dag. ;D

Ik zou graag als het jou uitkomt donderdagavond langs willen komen, want ik ben de kattenbox vergeten bij je. Het weekend zouden we Japie even kunnen wegen.

Ben benieuwd of het speeltje met de prikkers de interesse wekt van Japie.

Pascal

Cosch

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: februari 21, 2006, 10:14:18 am »
Als het aan Japie ligt doucht hij nooit. Als het aan mij ligt iedere dag. ;D

Duidelijk!  ;D
Dan douche ik hem wanneer de andere ook moeten!
1 groot feest dus!

Ik zou graag als het jou uitkomt donderdagavond langs willen komen, want ik ben de kattenbox vergeten bij je.

Dat klopt ja! Donderdagavond is geen probleem!

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #26 Gepost op: februari 21, 2006, 11:34:54 am »
Haha, heb toevallig vanmorgen bij Orrie ook het cocktailprikkerspeeltje opgehangen! Ze ging eerst maar even uit de kooi voor dat vreemde ding, maar al gauw weer terug en weg was de argwaan..  :a036: Ze doet er nog niks mee maar vindt het best wel interessant! ;)

billy

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: februari 21, 2006, 23:10:42 pm »
En hoe bevalt het Corina , 3 gaaitjes ?
Groetjes Els

dylantjuh

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: februari 21, 2006, 23:12:04 pm »
Heb ik ook met mijn 2 mormels.
Maar Bella komt een stuk sneller op m`n vinger zitten

Cosch

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: februari 22, 2006, 08:57:01 am »
ohhh, nog ff volhouden en het gaat zonder problemen!

En hoe bevalt het Corina , 3 gaaitjes ?
Groetjes Els

Ja is gezellig. Maar 3 gaaitjes hebben is voor mij wel tijdelijk, ben ik achter.  :)
Als Japie straks weer terug is, dan hou ik het bij mn eigen 2 grijsjes.
3 gaaien die aandacht willen of kattekwaad uithalen is nog niet altijd zo gemakkelijk.  ;D De een sloopt de bank, de andere ondertussen mn tv en de 3e vliegt richting de keuken.
Maar het is ook erg leuk dat Japie en Coco op elkaar reageren met praten. Lig regelmatig in een deuk om die 2.

Gr Corina