Auteur Topic: Wat is dit voor een soort?  (gelezen 6868 keer)

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
Re: Wat is dit voor een soort?
« Reactie #15 Gepost op: februari 22, 2006, 21:51:23 pm »
klopt, maar het is wel een aspect waar je rekening mee moet houden.
Een lid van de vereniging wilde er wat in zijn gemengde voliere loslaten, heeft ie ook gedaan, maar kon direct met een net naar binnen want ze vielen alles aan.

languuuhh

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: februari 24, 2006, 11:01:55 am »
ik heb ook een koppel gehad maar het mannetje heeft zijn eigen vrouwtje opgegeten  >:D :angry: we hadden het eerst niet door omdat we dachten dat ze op het nest zat (zat ze ook) maare toen we keken lagen er meer botjes en veren dan vogel :o :o :cry:
nee ik zou ze niet in een gemengde voliere stoppen

dutchgerard

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: februari 24, 2006, 11:04:43 am »
Dan begin ik er maar niet aan, het zijn wel grappige vogeltjes om te zien.
Aga's vind ik ook mooi maar ik word gek van dat geluid!

languuuhh

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: februari 24, 2006, 11:07:56 am »
 :) ik had 6 koppels maar heb er nu maar 1 koppel meer van omdat de buren er last van hadden :cry: mijn aga's vonden het leuk om elkaar uit te dagen vandaar

dutchgerard

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: februari 24, 2006, 11:15:54 am »
Het is net zoals met zebravinken, leuke vogels maar ik word nerveus van dat geluid!

languuuhh

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: februari 24, 2006, 11:45:21 am »
vind je ?   die van ons maken niet eens zoveel geluid eerder niets dan wel :CENS

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #21 Gepost op: februari 24, 2006, 12:54:21 pm »
ik heb ook een koppel gehad maar het mannetje heeft zijn eigen vrouwtje opgegeten >:D :angry: we hadden het eerst niet door omdat we dachten dat ze op het nest zat (zat ze ook) maare toen we keken lagen er meer botjes en veren dan vogel :o :o :cry:
nee ik zou ze niet in een gemengde voliere stoppen

Gruwelijk! :o

Aga's vind ik ook mooi maar ik word gek van dat geluid!

Mijn personata niet hoor!
Is net een topic overgeweest en wat blijkt: de roseicollies (kunnen) schreeuwen en de personata's en fischeri's zijn veel rustiger.
Maar aga's kan je beter ook niet in een gemengde voliere doen!

Heb je al catharina's?

dutchgerard

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: februari 24, 2006, 12:56:44 pm »
Ja die kan ik ophalen als mijn voliere klaar is maar hij heeft alleen wildkleur en ik zou graag wat verschillende kleurslagen hebben voor de afwisseling.

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #23 Gepost op: februari 24, 2006, 16:22:37 pm »
Ja, die blauwe catharina's zijn ook mooi he? Ik vind ze zo mooi kleuren bij de rose bourkes ;)

languuuhh

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: februari 24, 2006, 17:12:03 pm »
Gruwelijk! :o
bedankt voor je medeleven ik had maar 2 dagen niet bij haar gekeken  :cry: :cry:  en dat vind je botjes bah bah bah zat nog maar een klein beetje vlees aan en toen ik met mijn hand de kooi in ging vloog het mannetje mij direct aan heb er nog een litteken van ook

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #25 Gepost op: februari 24, 2006, 19:20:30 pm »
bedankt voor je medeleven ik had maar 2 dagen niet bij haar gekeken :cry: :cry: en dat vind je botjes bah bah bah zat nog maar een klein beetje vlees aan en toen ik met mijn hand de kooi in ging vloog het mannetje mij direct aan heb er nog een litteken van ook

Ja soms is de dierenwereld helemaal zo leuk niet.. Wat heb je overigens met dat mannetje gedaan? Kan me voorstellen dat je m (even) niet meer wilde zien.

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: februari 25, 2006, 10:16:18 am »
ja daar ben ik ook benieuwd om

maar idd gruwelijk zeg

ik vind de vogels mooi om te zien maar of ik ze zou nemen nee
ik heb zelf totaal geen aga`s heb alleen parkieten gehad div. soorten
heb er wel ooit kort ter overnachting hier gehad maar het waren echt schreeuwers vond ik
ik hou het nu wel bij parkietsoorten

gr kelly

marian53

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: februari 25, 2006, 11:52:50 am »
Hadt ik nooit verwacht van die kleintjes  kijk zo leer je nog wat van elkaar ik wist niet dat het van de killers waren jammmer van zon mooi vogeltje ik vraag me alleen af wat de reden ervan is .
dit zullen ze toch ook niet in de natuur doen ?? zou het komen dat de partners elkaar niet mogen of de huisvesting . of is het gewoon hun natuur ?

languuuhh

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: februari 25, 2006, 16:23:15 pm »
Ja soms is de dierenwereld helemaal zo leuk niet.. Wat heb je overigens met dat mannetje gedaan? Kan me voorstellen dat je m (even) niet meer wilde zien.
geruild voor een jonge aga
en ik weet toevallig dat die mensen die hem toen hadden hem de nek hebben omgedraait omdat hij alle vogels aanviel zielig maar zijn eigen schuld zon vogel he je niks aan
« Laatst bewerkt op: februari 25, 2006, 16:25:05 pm door languuuhh »

lineola

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: februari 25, 2006, 16:51:22 pm »
Citaat
en ik weet toevallig dat die mensen die hem toen hadden hem de nek hebben omgedraait omdat hij alle vogels aanviel zielig maar zijn eigen schuld zon vogel he je niks aan

:o  :-X
sorry hoor maar dit vind ik echt erg