Auteur Topic: Flurry is niet meer bij ons  (gelezen 87617 keer)

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Weer naar de va
« Reactie #795 Gepost op: februari 25, 2007, 19:32:10 pm »
en op 8 maart: zeg je dit
Vanmiddag begon ik toch weer te twijfelen en heb
Bastiaanse gebeld.
Ik ben zooo blij dat ik gegaan ben.Er zijn rontgenfoto's
gemaakt en er bleek een vlek op z'n longen te zitten
wat dus duidt op een flinke ontsteking   
Hij heeft een injectie gekregen en volgende week maandag
en vrijdag moet hij er nog één   
Daarnaast heeft hij medicijnen gekregen voor door z'n drinkwater
wat hij waarschijnlijk een tijd zal moeten blijven gebruiken.

sorry hoor, breng je me niet van de gedachte af dat dit al heel lang duurt.

CT

Waar ben je mee bezig CT?  ??? ??? ??? Laat Antonia in haar waarde, dit zijn oude berichten wat Antonia al aangeeft. Alleen maar groot respect voor haar dat ze Flurry er al zo ver heeft doorgekregen, het is gewoon altijd een zorgen kindje geweest.

Offline Dianne

• Super Parrot
Re: Flurry is ziek
« Reactie #796 Gepost op: februari 25, 2007, 19:34:14 pm »
Dank je wel Dianne  :-*

Meid ik zit hier bijna te huilen....je hebt al genoeg aan je hoofd. Graag gedaan.  console

babalou

• Gast
« Reactie #797 Gepost op: februari 25, 2007, 19:34:37 pm »
mensen kunnen ervan denken wat ze willen antonia
MAAR VOOR MIJ BEN JE EEN KANJER :-* :-* :-* :-* :-* :-

en sterkte met flurry console

ede

• Gast
« Reactie #798 Gepost op: februari 25, 2007, 19:36:21 pm »
Ok mensen! Ik wil CT en jullie vragen om hier de discussie niet voort te zetten over wat er op een ander forum gezegd word.
Als je dat wilt, zul je dat op je eigen forum moeten doen of desnoods per PB hier!

Dus graag on topic weer!

« Laatst bewerkt op: februari 25, 2007, 19:37:55 pm door Cosch »

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #799 Gepost op: februari 25, 2007, 19:40:28 pm »
Ik heb alles hier en op dat andere forum gelezen en ik kan het alleen maar pijnlijk vinden.
Ik heb alleenn maar bewondering voor mensen die alles uit de kast halen voor hun zieke dieren, zolang de arts erachter staat en in dit geval staat Bastiaanse nog steeds achter Flurry.
Ik heb Flurry gezien en ja hij is zwak maar nog steeds aan het vechten, moet je dat dan zomaar opgeven?

1 van mijn vogels is vorig jaar maart ook opgeven...ze leeft nog steeds en goed ook, dus wonderen gebeuren!!!

CT

• Gast
« Reactie #800 Gepost op: februari 25, 2007, 19:45:39 pm »
Waar ben je mee bezig CT?  ??? ??? ??? Laat Antonia in haar waarde, dit zijn oude berichten wat Antonia al aangeeft. Alleen maar groot respect voor haar dat ze Flurry er al zo ver heeft doorgekregen, het is gewoon altijd een zorgen kindje geweest.

Laat me zeggen dat ik gewoon meedenk en mag ik geen opinie hebben?

CT ik vindt dat je de geschreven tekst wel erg hoog opneemt,

Wie verwijt hier wie wat? geschreven tekst ja en als dit een nieuw geval was bij Flurry, open dan een nieuw topic zeg.
Ik zal jullie allen in jullie eigen waarde laten. Snotter maar verder hoor, daar is Flurry wel mee gebaat. Niet met eens goed na te denken over wat en hoe het beestje zich voelt. Is een heel sterke vogel !
Chapeau Flurry - hou je maar taai joch -

Ok mensen! Ik wil CT en jullie vragen om hier de discussie niet voort te zetten over wat er op een ander forum gezegd word.
Als je dat wilt, zul je dat op je eigen forum moeten doen of desnoods per PB hier!

Dus graag on topic weer!

Ging wel over mezelf, volgens mijn eigenwaarde mag ik me wel verdedigen.
Sorry Nederland als ik jullie gevoelige zieltjes heb geraakt. Ben maar gewoon een nuchtere Belg
CT

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #801 Gepost op: februari 25, 2007, 19:49:26 pm »
Ik weet niet wie hier snottert, maar ik niet...

Dus als een dier een ontsteking heeft, moet je het maar in laten slapen?  Sh*t heb ik even pech...ik zit nu zelf met een ontsteking...beroerd zeg  cheesy3

Ben jij een vogelarts CT? Bastiaansen wel en hij heeft hoop en daar gaat het om, niet om de gedachtes die iemand op km afstand heeft.

Makkelijk oordelen over de pc heen..... :o

ede

• Gast
« Reactie #802 Gepost op: februari 25, 2007, 19:52:04 pm »
Ging wel over mezelf, volgens mijn eigenwaarde mag ik me wel verdedigen.
Sorry Nederland als ik jullie gevoelige zieltjes heb geraakt. Ben maar gewoon een nuchtere Belg
CT

Dat heeft er niks mee te maken en dat weet je zelf ook! Het gaat te ver dat jullie iets van een ander forum hier gaan uitvechten!

Janina ook jou wil ik vragen om dit niet hier uit te vechten. Anders ben ik echt genoodzaakt om een slotje op het topic te zetten.
En dat zou heel erg jammer zijn voor de mede forumleden.

Dus vecht het alsjeblieft daar ui!

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #803 Gepost op: februari 25, 2007, 19:53:53 pm »
Ik hou mijn mond verder en on topic!  :-*

CT

• Gast
« Reactie #804 Gepost op: februari 25, 2007, 20:00:23 pm »
Ik hou ook mijn mond verder en on topic!   :closedcool:

qliqi

• Gast
« Reactie #805 Gepost op: februari 25, 2007, 20:29:48 pm »
ach jee die arme Flurry, ik lees dit nu pas. Heel veel sterkte  - het moment dat je weet dat het genoeg is geweest kan NIEMAND je vertellen. Dat weet en voel je zelf en die beslissing zal met evenveel liefde genomen worden als de beslissingen die je tot nu toe voor Flurry nam. Daar moet je verder niet bij stilstaan en op je eigen gevoel én de steun van je dierenarts (die je blijkbaar vertrouwd!) afgaan. Je geeft dat zelf al aan - Flurry heeft geen pijn en vecht zelf ook door. Heel veel sterkte, zo'n topic maakt dat wij allemaal nog eens worden geconfronteerd met onze eigen angst onze diertjes zoiets te zien doormaken. En dat maakt dat je enorm meevoelt. En dat 'gejank' schaam ik me geen seconde voor.............

:-*

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #806 Gepost op: februari 25, 2007, 20:32:00 pm »
ach jee die arme Flurry, ik lees dit nu pas. Heel veel sterkte  - het moment dat je weet dat het genoeg is geweest kan NIEMAND je vertellen. Dat weet en voel je zelf en die beslissing zal met evenveel liefde genomen worden als de beslissingen die je tot nu toe voor Flurry nam. Daar moet je verder niet bij stilstaan en op je eigen gevoel én de steun van je dierenarts (die je blijkbaar vertrouwd!) afgaan. Je geeft dat zelf al aan - Flurry heeft geen pijn en vecht zelf ook door. Heel veel sterkte, zo'n topic maakt dat wij allemaal nog eens worden geconfronteerd met onze eigen angst onze diertjes zoiets te zien doormaken. En dat maakt dat je enorm meevoelt. En dat 'gejank' schaam ik me geen seconde voor.............

:-*

Jij brengt precies de woorden die ik al de hele tijd kwijtben ... ben het helemaal met je eens !!  :-*

marian53

• Gast
« Reactie #807 Gepost op: februari 25, 2007, 22:11:23 pm »
mooi geschreven en je verwoord   in ieders geval ook mijn gevoelens  gligi  :a036:   :thumsup: zet hem op antonia en volg gewoon je hart  :-* voor flurrie

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #808 Gepost op: februari 26, 2007, 09:10:01 am »
Flurry's gewicht: 348gr ietsjes meer weer gelukkig  :thumsup:

Flurry lijkt wat wakkerder vandaag,kan er nog niet zoveel van zeggen,
het is nog vroeg maar tijdens het eten ging het goed,hij heeft ruim
20 gram pap gegeten  :thumsup:

Het vitaminepreparaat dat hij nu heeft heet amynin,en is meer dan
alleen vitamine B,info erover kun je vinden via google  ;)

En bedankt weer voor de mooie en lieve woorden,deze worden zeer gewaardeerd  :-*  :-*

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #809 Gepost op: februari 26, 2007, 09:11:59 am »
Hoe is het met Flurry vandaag?

Toen ik er gisteren was, lag hij bij me, en hij heeft zelfs een paar zaadjes zelf gegeten  :good:
Hopelijk gaat ie dat vandaag weer doen, geef hem maar weer een dikke kroel!  console